Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Stejné jako u ostatních....po žádosti telefonem o bližší informace k nemovitosti výzva k registraci- po registraci nic neříkající mail a za měsíc faktura na 5000,- bez využití jakých koliv smysluplných služeb. Při registraci nevíte,k čemu se registrujete a není vám nabídnuto vystavení daňového dokladu....čili pomocí napodobeniny loga Seznamu a rádoby nezávaznou registrací jako v běžném E-shopu je zájemce uváděn v omyl. A i když se pan V. (jméno viz referenční údaje) v odpovědích ohání vším možným, když si na to samé stěžuje už skoro 20 lidí, je problém asi na jeho straně. Ony zmiňováné podobné registrace, kterými se ohání v odpovědích totiž nefungují úplně tak, jak to prezentuje. U většiny je možnost při použití jednorázového dálkového přístupu - i do registru exekucí- nabízena platební brána nebo SMS platba.
Kdyby mě přišla faktura na 1000,- asi se nevysiluji, mávnu rukou a zaplatím ji, i když i to je velice neadekvátní částka.
Pokud se někdo prezentuje jako solidní firma, nemůže mít radost kolik lidí napálil a v případě, že se ozývá veřejně tolik lidí to o něčem svědčí...že pane V. ? Odpověď plnou paragrafů nečekám. To už jsem si přečetl u všech podobně postižených
Pěkný den.
Dobře skrytý registrační poplatek 5000
stornování faktury
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Informace o ceně je podstatnou náležitostí o které musí být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti, aby po něm mohla následně společnost tuto částku žádat. Sdělení o ceně skryté v ceníku či podmínkách se tak nejeví jako dostatečné informování spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pokud se spotřebitel domnívá, že by popsaným jednáním mohlo dojít ke spáchání trestného činu (nebo jeho pokusu), je možné obrátit se na Policii ČR.
Dobrý den pane Kalendo, pravdu by jste měl pouze za předpokladu, že by si stěžovala většina našich klientů, ale pokud je to opravdu zanedbatelné, nepatrné množství stěžovatelů, tak asi problém bude někde jinde než u nás, nemyslíte ? Nebo Vám 20 stěžovatelů přijde jako velké množství, když máme prokazatelně tisíce klientů. Opravdu si to myslíte ? Opravdu problém hledejte někde jinde, pozornost spotřebitele by měla být jeho povinností. Co když budeme namítat to, že většina stěžovatelů o poplatku věděla a pouze nám nechce zaplatit a obětí takového nečestného jednání je naše společnost. Však stížnost je zadarmo, tak proč to nezkusit. Pokud někdo souhlasí s podmínkami spolupráce a toto potvrdí registrací, měl by si tyto podmínky aspoň přečíst, pokud toto neudělá, je to pouze jeho rozhodnutí.
OK tak já se za Vámi v Luční stavím a můžem spolu skočit na ČOI, vždyť je to dvě minuty pěšky od Vás
Stavit se můžete, nemáme s tím problém, ČOI již u nás byla 3x. Níže Vám posíláme naše stanovisko k Vašemu stylu komunikace: Vaše komunikace a postoj, který jste zvolil k řešení celé věci nás velmi znepokojil. Neřešíme v tomto odstavci to, zda chcete nebo nechcete aktuálně uhradit námi požadovaný poplatek (to ať se vyřeší následně u případného dalšího jednání), ale řešíme styl a způsob Vaší komunikace, kterou si v žádném případě nemusíme nechat líbit a chceme Vás důrazně upozornit, že jak Vy, tak my, máme stejná práva. Každopádně se domníváme, že Vaše současná komunikace vůči nám není právně „čistá“ a chceme Vás na toto upozornit, kdy je logické, že jelikož máme všichni stejná práva, tak se jich též budeme dožadovat. To že dojde k registraci a objednání služeb u naší společnosti, které je nyní Vámi rozporováno, je věc, kterou svým způsobem můžeme pochopit, ale v žádném případě nebudeme dále snášet formu a styl Vaší komunikace, jelikož jak opakovaně uvádíme, není právně „v pořádku“. Pro Váš další postup při projevech ve Vaší komunikaci, uvítáme, pokud Vaše další kroky velmi pečlivě zvážíte a budou právně v pořádku, zejména s odkazem na aktuální judikaturu Ústavního soudu ze dne 5. 9. 2017, pod. zn. III. ÚS 1017/15, který konkrétně řeší odpovědnost oznamovatele za újmu způsobenou nařčené osobě.
https://www.coi.cz/wp-content/uploads/2019/11/Vyrozumeni_o_ukonceni_stanovisko_oddeleni_ADR_ze_dne_1.11.2019-1.pdf
Hluboce se omlouvám, jestli jsem se Vás nějak dotknul a připojuji odkaz na stanovisko ADR
Pěkný den
Na email Vám pošleme naše stanovisko k Vámi uváděnému, ať jste 100% informován. Vámi uváděné závěry jsou zcela nezávazné a nezavazují žádnou ze stran, rozhoduje pouze soud, pročtěte si naše stanovisko, možná změníte názor až budete mít k dispozici od nás více informací, včetně našeho oslovení Ústředního ředitele ČOI.
Tak jsem si pročetl Vaši argumentaci...čili zatím se nic neví, počkáme na stanovisko ČOI k Vaší argumentaci....pomalu by měli odpovědět
Pěkný den
Přesně tak pane Kalendo, jak je vidět, pokud máte info i od nás, tak už se k nám na návštěvu moc "nehrnete", tak jak jste avizoval ještě před 20min. Správně uvádíte a máte pravdu, počkáme na ČOI, popř. na soudní jednání. Máme na věc rozdílné názory, což je zcela normální a běžná věc. Ještě si raději zkontrolujte svoji komunikaci s námi, zda nás někde veřejně neuvádíte jako podvodnou firmu, nic takového se nikdy neprokázalo a proti těmto tvrzením postupujeme velmi nekompromisně v duchu judikatury, kterou jsme Vám zaslali. Dobrou noc. P.S. Stavit se můžete tak i tak, aspoň uvidíte, že jsme normální fungující firma, která má řadu spokojených klientů, kteří bohužel žádné stížnosti nepíší, tudíž ve světle tohoto portálu Vaše stížnosti nemůže žádná firma budit důvěru.
Pokud jste pochopil mou nabídku, že stavím jako výhružku, tak mě to mrzí....to bylo míněno seriozně. Přeci jenom hotel Alexandria je kousek...a dost často poblíž bývám. Stejně tak bych doplnil k judikatuře Ústavního soudu ze dne 5. 9. 2017, pod. zn. III. ÚS 1017/15, že se podáváním účelových trestních oznámení neživím, čili v tomto Vám způsobením újmy zřejmě nehrozím...a ano, souhlasím s Vámi, naše názory se liší.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla doplnit případný nový vývoj.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.