Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
po dnešním telefonickém rozhovoru s vaším operátorem jsem se rozhodl napsat vám tuto stížnost. Již několik let obchoduji s německými obchodníkami a poprvé se mi stalo, že zásilka nedorazila. A to hned ve dvou případech nezávisle na sobě. Což asi není nic neobvyklého ale šokovala mě zpráva proč se tak stalo.Když se balíček vrátil zpět odesílateli ten mě ihned kontaktoval a napsal mi, že po několika neúspěšných pokusech o dodání vrací bylíček zpět. Jak je to možné? Nikdo neotvíral?.Moje žena je po operaci ledvin a je už TŘI MĚSÍCE na neschopence. Takže můžu prokázat, že u nás doma vždy někdo byl. Po této informaci operátor obrátil a zdělil mi, že řidič NENÍ POVONEN ZVONIT. To je taková do nebe volající blbost. Rozumím tomu tak, že přijel k našemu domu, nikoho neviděl tak odjel? Nebo jsem měl od převzetí balíčku vaší společností čekat venku před domem? Nezdá se vám to divné? V každém případě jsem německého partnera požádal o opětovné zaslání zásilky.
Kdo mi, nebojím se říci, VAŠÍ chybu zaplatí?
Jedná se o dvě zásilky což dělá 10Euro za doručení zpět(za každou)
a 15-18Euro za opětovné odeslání (za každou)
Prosím o odpověď
Děkuji Ladislav Pohl
Uhrazení nákladů na opětovné zaslání z německa
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.