Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#37315Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2019, před 5 lety

Ladislav Pohl

Znění stížnosti

Dobrý den,

po dnešním telefonickém rozhovoru s vaším operátorem jsem se rozhodl napsat vám tuto stížnost. Již několik let obchoduji s německými obchodníkami a poprvé se mi stalo, že zásilka nedorazila. A to hned ve dvou případech nezávisle na sobě. Což asi není nic neobvyklého ale šokovala mě zpráva proč se tak stalo.Když se balíček vrátil zpět odesílateli ten mě ihned kontaktoval a napsal mi, že po několika neúspěšných pokusech o dodání vrací bylíček zpět. Jak je to možné? Nikdo neotvíral?.Moje žena je po operaci ledvin a je už TŘI MĚSÍCE na neschopence. Takže můžu prokázat, že u nás doma vždy někdo byl. Po této informaci operátor obrátil a zdělil mi, že řidič NENÍ POVONEN ZVONIT. To je taková do nebe volající blbost. Rozumím tomu tak, že přijel k našemu domu, nikoho neviděl tak odjel? Nebo jsem měl od převzetí balíčku vaší společností čekat venku před domem? Nezdá se vám to divné? V každém případě jsem německého partnera požádal o opětovné zaslání zásilky.
Kdo mi, nebojím se říci, VAŠÍ chybu zaplatí?
Jedná se o dvě zásilky což dělá 10Euro za doručení zpět(za každou)
a 15-18Euro za opětovné odeslání (za každou)
Prosím o odpověď
Děkuji Ladislav Pohl


Požadované řešení

Uhrazení nákladů na opětovné zaslání z německa


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 09:54, před 5 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.