Společnost


Moravia Top Concerts s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37317Neuskutečněné meet and greet na akci 80s the show

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2019, před 5 lety

Martina Hrůzová

Znění stížnosti

Dobrý den, žádám vrácení části vstupného za dva lístky, za neuskutečněné meet and greet na akci 80s v Brně 23.11.2019 konkrétně S. Fox, Sandra a Boney M. Měla jsem koupené dvě vstupenky každá za 5000,00 Kč s tím, že se jedná o vstupenky meet and greet, tedy setkání s vystupujícími, kterých bylo šest, z toho se meet and greet uskutečnilo pouze se dvěma vystupujícími. Děkuji Martina Hrůzová


Produkt

198703 a 198704 jsou čísla vstupenek, mohu je zaslat i v příloze.


Požadované řešení

Částečná finanční kompenzace, alespoň 2000,00 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 10:21, před 5 lety

Odpovědnost za vady pořádané akce nenese nikdo jiný než pořadatel. Na vady je třeba upozornit ihned, jakmile se kdykoliv po zahájení či v průběhu akce projeví. Pořadatel musí bez zbytečného odkladu zajistit nápravu, aby akce mohla řádně pokračovat. Po ukončení celé akce náleží spotřebiteli pouze právo na přiměřenou slevu z ceny lístků za vady, které na místě nebyly včas a řádně odstraněny nebo ani z povahy věci být odstraněny nemohly. S uplatněním práva na slevu je třeba neotálet, platí pravidlo bez zbytečného odkladu a písemně.

Prodávající má pak povinnost reklamaci přijmout a vyřídit nejpozději do třiceti dnů od uplatnění (§ 19 odst. 1 a 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2019 09:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.