Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den. Dnes ráno jsem nastoupila na zastávce Kubelíkova v 5:10 a přibližně u benzinové pumpi u Magny zastávka ( Bánskobydtrická ) otevřel za jízdy zadní dveře autobusu a kdyby mě nějaká žena nechytila zezadu za bundu tak jsem vypadla z autobusu ven. Dveře se sice neotevřel celé dveře a hned je začal zavírat ale byly otevřené dostatečně na to abych vypadla. Když autobus dojel na konečnou zastávku Průmyslová zóna Jih tak jsem šla za řidičem a zeptala jsem se ho zda mu přijde normální za jízdy zadní dveře že jsem malém vypadla a jediné co mi řekl bylo že jsem tam neměla co stát tak jsem mu řekla že tohle není omluva a že jsem stála až na druhem schodě protože byl úplně plný autobus lidí a nebylo si kam stoupnout. Toto chování řidiče mi nepřijde profesionální. Zajímalo by mě jak by se pan řidič zachoval kdyby mě ta paní nestíhla chytit a já vypadla tak jestli by pan řidič řekl to samé. Byla bych vám velice vděčná kdyby tento řidič byl lázeňský potrestán. Děkuji Sedláková Eliska
Autobus číslo 22 směr Kubelíkova - Průmyslová zóna Jih
Finanční postih řidiči.
|
Tweet |
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost by měla dbát o bezpečnost pasažéru. V daném případě je vhodné se obrátit přímo na nadřízené řidiče či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.