Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37318Řidič otevřel dveře za jízdy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2019, před 5 lety

Elisks Sedlakova

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes ráno jsem nastoupila na zastávce Kubelíkova v 5:10 a přibližně u benzinové pumpi u Magny zastávka ( Bánskobydtrická ) otevřel za jízdy zadní dveře autobusu a kdyby mě nějaká žena nechytila zezadu za bundu tak jsem vypadla z autobusu ven. Dveře se sice neotevřel celé dveře a hned je začal zavírat ale byly otevřené dostatečně na to abych vypadla. Když autobus dojel na konečnou zastávku Průmyslová zóna Jih tak jsem šla za řidičem a zeptala jsem se ho zda mu přijde normální za jízdy zadní dveře že jsem malém vypadla a jediné co mi řekl bylo že jsem tam neměla co stát tak jsem mu řekla že tohle není omluva a že jsem stála až na druhem schodě protože byl úplně plný autobus lidí a nebylo si kam stoupnout. Toto chování řidiče mi nepřijde profesionální. Zajímalo by mě jak by se pan řidič zachoval kdyby mě ta paní nestíhla chytit a já vypadla tak jestli by pan řidič řekl to samé. Byla bych vám velice vděčná kdyby tento řidič byl lázeňský potrestán. Děkuji Sedláková Eliska


Produkt

Autobus číslo 22 směr Kubelíkova - Průmyslová zóna Jih


Požadované řešení

Finanční postih řidiči.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 09:27, před 5 lety

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Společnost by měla dbát o bezpečnost pasažéru. V daném případě je vhodné se obrátit přímo na nadřízené řidiče či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2019 09:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.