Společnost


UBC s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3732Chování prodejce SAPHO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2014, před 10 lety

Miroslav Zeman

Znění stížnosti

Dobrý den, minulý týden, jsme zakoupili sprchovací záchodové prkénko NB - 1160D. Objednávka proběhla na internetu a zaplatili jsme dobírkou. Po montáži prkénka a uvedení do provozu se zjistilo, že voda nejde tryskou, ale vytéká z tělesa prkénka.
Okamžitě jsme se obrátili na dodavatele, ale zatím bez úspěchu. Neustálé výmluvy, že jim máme zařízení dovést, že ho na místě opraví. Nebo že jim ho máme poslat a na vyřízení že mají 1 měsíc. Zaslat jim nic nemůžeme, protože nám doposud nezaslali daňový doklad. pokud bychom věc zaslali, neměli bychom už naprosto nic. Chtěli jsme odstoupit od smlouvy, protože se jedná i naprosto novou věc, ale zase ta samá písnička. Pošlete nám zakoupenou věc zpět.
O tom, že by se dostavil technik a zakoupenou věc buď spravil, nebo na místě vyměnil, o tom nechtějí ani slyšet. Přitom na ostatních záchodech máme podobná zařízení a když se na nich záhy po zakoupení vyskytla závada na ovládacím tablu, dostavil se jejich technik a na místě vše k naší spokojenosti vyřešil. pproto jsme se také obrátili na stejného prodejce.
Zřejmě nasadili novou formu prodeje. Záruka žádná, dodaný výrobek pouze v angličtině, s českým překladem se nikdo už nezdržuje.. Pokud se vyskytne vada, zřejmě si máme pomoci sami..
Už opravddu nevíme, co si počít, přestali komunikovat, výrobek nelze pouužívat, peníze jsou pryč a prodejce se k ničemu nehlásí.
Dokonce začali tvrdit, že nikdo u nás na opravy nebyl. Přitom na ddalších dvou zařízeních, se stala stejnjná závada a technik zde byl dokonce dvakrát.
Zřejmě změnili způsob prodeje.
Miroslav Zeman


Produkt

Sprchové WC zařízení


Požadované řešení

Nejde nám o nic jiného, než aby bylo zařízení v pořádku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 10:11, před 10 lety

Neodstoupil-li spotřebitel od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží, je nutné uplatnit reklamaci pro tzv. nesplněnou jakost při převzetí. V takovém případě má spotřebitel právo na odstranění vady. Není-li to povaze vady neúměrné, může spotřebitel požadovat výměnu věci. V přípdě, že nelze vyřešit reklamaci těmito způsoby, může spotřebitel odstoupit od smlouvy.

Prodávající má povinnost dodat zboží v souladu se smlouvou, ale též povinnost vyměnit vadné zboží, a tedy přistoupit k jeho odstranění. V souladu s rozhodnutím Soudního dvora EU ve spojené věci C-65/09 a C-87/09, který se týká výkladu směrnice o někerých aspektech prodeje spotřebního zboží, má prodávající povinnost sám toto zboží odstranit z místa, kde bylo nainstalováno, a nainstalovat zde zboží náhradní, anebo nahradit náklady na toto odstranění a instalaci náhradního zboží.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník je povinen rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel požadovat výměnu zboží nebo od smlouvy odstoupit.

Je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, zejména řídí-li se užívání návodem, je prodávající povinen spotřebitele s nimi seznámit, ledaže jde o pravidla obecně známá. Návod musí být v čekém jazyce. Na žádost spotřebitele je prodávající také povinen vystavit spotřebiteli doklad o koupi s uvedením data prodeje výrobku, o jaký výrobek se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby. Nesplnění těchto povinností může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 17:14, před 10 lety

Společnost UBC s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.