Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Oznámili jste mi včera, bez uvedení hodiny, že mi bude zásilka doručena. Celý den jsem se nehnula z domu, volala jsem kurýrovi, ale byla tam jen hlasová schránka. Večer jsem si přečetla:25.11.2019 20:11 Zásilka nedoručena - Zmeškáno doručení kurýrem (!)Dnes jsem volala znovu kurýrovi, řekl, že to včera nestihnul a když jsem se ptala na vaše výše uvedené sdělení, byl sprostý a telefon vypnul. Opět nevím, kdy mi dnes bude zásilka doručena, to znamená, že opět musím čekat celý den doma. Jsem na samotě u lesa a k cestě musím seběhnout, s ostatními dopravci se domluvím. S těmi Vašimi se domluvit nedá.Prosím, sjednejte nápravu, je už to druhá zkušenost stejného ražení, In Time si už asi neobjednám
Telefon na řidiče: 702 221 670
...omluva
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.