Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
níže uvádím popis stížnosti.
Dne 25. 11.2019 mi přišel email od PPL, že jsem nebyl zastižen a že si mohu zásilku nechat zaslat v jiný den na jinou adresu. Dle telefonu jsem žádný zmeškaný hovor neměl. Využil jsem tohoto a nechal si zaslat opětovně na 28.11. na stejnou adresu Libušská 191/8 Praha 4. Hodinu po té mi přišel od PPL další mail, jelikož jsem nebyl zastižen, zásilka byla odvezena na parcelshop v ulici K Libuši 4/24 Praha 4. Neváhal jsem a zavolal na zákaznickou linku. Bylo mi sděleno, že dle obchodních podmínek po nezastižení zákazníka přeposílají na blízký parcelshop. Odvětil jsem, že nechápu proč posílají mail se změnou doručení. Paní nevěděla, ale že nic nemůže dělat. Také jsem se zeptal, proč tedy zásilku nedali na parcelshop, který je 20 m od mé adresy, ale poslali ho na vzdálenější adresu. Opět nevěděla. Po hodině jsem zavolal opět na linku a paní mi zařídila závoz na 28.11. Dnes jsem opětovně volal pro ověření. Paní potvrdila 28.11. Po té mi přišla odpověď na moji email stížnost a po několika mailech mi bylo sděleno, že závoz 28.11. nebude.
Každý tedy sděluje zákazníkovi něco jiného.
Toto je opravdu neadekvátní a klamavý přístup k zákazníkovi.
Doručení pro Inexad/Martin Mikan, adresa Libušská 191/8, 14200 Praha 4, komunikace s PPL telefonicky na zákaznickou linku a emailem : info@ppl.cz
Vyzvednutí zásilky není daleko od adresy doručení, ale jedná se mi o princip a jak je vůbec možné takto klamat zákazníky.
Rád bych tedy, aby zásilka byla doručena na výše uvedenou adresu dne 28.11.2019
Pokud podobných stížností je více, mělo by dojít k nápravě klamání zákazníků.
Jedná se hlavně o obchodní podmínky versus zaslané maily s možností doručení jindy a jinou adresu.
Děkuji, s pozdravem
Martin Mikan
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.