Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3733Změna tarifu na základě tf. rozhovoru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2014, před 11 lety

Miloslav Krpálek

Znění stížnosti

Dobrý den,
v červenci 2013 volal operátor z O2 mému otci. Přesvědčil ho ke změně tarifu na nový pro něj nevýhodný tarif. Byl mu ukončen tarif O2 NEON S (se seniorskou slevou). Je tedy jasné, že společnost O2 to udělala vědomě a záměrně. Mimo jiné tvrdili, že cena tarifu je 309 Kč (což je samozřejmě částka bez daně). Mému Otci je 78 let a všechny složenky co mu přijdou úzkostlivě platí. Zaplacením složenky za výše uvedený tarif přistoupil na smlouvu ke které byl podvodně dotlačen telefonickým hovorem. Nyní platí za tf. přibližně o 3-4 tisíce Kč za rok více. Značka smlouvy O2 1-34624536863. Toto podvodné a hyenistické chování společnosti by mělo býti medializováno a zveřejněno. Je smutné, že se zaměřují na bezmocné seniory a to vědomě a ruší jim seniorské tarify a slevy

Děkuji a s pozdravem.

Miloslav Krpálek


Produkt

změna tarifu při ukončení (samozřejmě na dražší)


Požadované řešení

ukončení smlouvy,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2014 16:14, před 11 lety

U smluv ohledně poskytování elektronických komunikací zákon neklade žádné požadavky na formu, mohou být tedy uzavřeny i po telefonu. Poskytovatel přitom musí dodržet informační povinnost, která mimo jiné zahrnuje informování o celkové ceně dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele. Informace zejména nesmí budit dojem, že je cena nižší než je tomu ve skutečnosti. V případě nedodržení této povinnosti se poskytovatel dopouští správního deliktu a spotřebitel není povinen platit více než bylo ujednáno. Reklamovat vyúčtování lze dle zákona o elektronických komunikacích až dva měsíce nazpět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2014 18:49, před 11 lety

Dobrý den,

změna tarifu souvisela s končící platností tarifu O2 NEON, kdy jsme přecházeli na novou tarifní strukturu FREE. Telefonicky jsme nabídku prezentovali nezávisle na věku majitele smlouvy.

V současné době má váš otec nastavený tarif FREE O2 se slevou pro účastníky starší 60 let a s balíčkem 80 volných minut. Tarif tak obsahuje neomezené volání a SMS v síti O2 a 80 volných minut do všech sítí za cenu 324 Kč.
V případě, že jej dostatečně nevyužívá a rádi byste tarif změnili, můžeme se domluvit společně takhle online. Kontaktovat nás můžete prostřednictvím naší webové aplikace dostupné na http://mo2.cz/guru.

Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 14:31, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka nám nesdělila, zda využila přímého kontaktu na společnost, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.