Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
v červenci 2013 volal operátor z O2 mému otci. Přesvědčil ho ke změně tarifu na nový pro něj nevýhodný tarif. Byl mu ukončen tarif O2 NEON S (se seniorskou slevou). Je tedy jasné, že společnost O2 to udělala vědomě a záměrně. Mimo jiné tvrdili, že cena tarifu je 309 Kč (což je samozřejmě částka bez daně). Mému Otci je 78 let a všechny složenky co mu přijdou úzkostlivě platí. Zaplacením složenky za výše uvedený tarif přistoupil na smlouvu ke které byl podvodně dotlačen telefonickým hovorem. Nyní platí za tf. přibližně o 3-4 tisíce Kč za rok více. Značka smlouvy O2 1-34624536863. Toto podvodné a hyenistické chování společnosti by mělo býti medializováno a zveřejněno. Je smutné, že se zaměřují na bezmocné seniory a to vědomě a ruší jim seniorské tarify a slevy
Děkuji a s pozdravem.
Miloslav Krpálek
změna tarifu při ukončení (samozřejmě na dražší)
ukončení smlouvy,
|
Tweet |
U smluv ohledně poskytování elektronických komunikací zákon neklade žádné požadavky na formu, mohou být tedy uzavřeny i po telefonu. Poskytovatel přitom musí dodržet informační povinnost, která mimo jiné zahrnuje informování o celkové ceně dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele. Informace zejména nesmí budit dojem, že je cena nižší než je tomu ve skutečnosti. V případě nedodržení této povinnosti se poskytovatel dopouští správního deliktu a spotřebitel není povinen platit více než bylo ujednáno. Reklamovat vyúčtování lze dle zákona o elektronických komunikacích až dva měsíce nazpět.
Dobrý den,
změna tarifu souvisela s končící platností tarifu O2 NEON, kdy jsme přecházeli na novou tarifní strukturu FREE. Telefonicky jsme nabídku prezentovali nezávisle na věku majitele smlouvy.
V současné době má váš otec nastavený tarif FREE O2 se slevou pro účastníky starší 60 let a s balíčkem 80 volných minut. Tarif tak obsahuje neomezené volání a SMS v síti O2 a 80 volných minut do všech sítí za cenu 324 Kč.
V případě, že jej dostatečně nevyužívá a rádi byste tarif změnili, můžeme se domluvit společně takhle online. Kontaktovat nás můžete prostřednictvím naší webové aplikace dostupné na http://mo2.cz/guru.
Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka nám nesdělila, zda využila přímého kontaktu na společnost, stížnost uzavíráme.