Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Výpověď provedena v řádném termínu prostřednictvím internetu.v červenec-srpnu 2019, bohužel korespondence není dostupná. Po vykorespondování vše jsem vypustila, a považovala věc za vyřízenou.
Dne 23.11.2019 byla z mého osobního účtu inkasována částka 2247,00 Kč.Žádám o vrácení inkasované částky na můj účet.
Děkuji za vyřízení mé stížnosti
Miluše Anežka Slabová
vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud spotřebitel řádně vypoví smlouvu, zaniká tím smluvní vztah. Po zániku smluvního vztahu není společnost oprávněna účtovat si poplatky za plnění, které by poskytovala po vypovězení tohoto vztahu, poněvadž k takovéto platbě neexistuje relevantní právní důvod. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení. Společnost je oprávněna účtovat si poplatky pouze za plnění, které poskytla v době trvání smluvního vztahu.
Řádná výpověď vypadá následovně. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Zároveň doporučujeme spotřebiteli uschování či uložení veškerých materiálů, kterými lze prokázat, že platně ukončil, anebo se přinejmenším snažil platně ukončit, daný smluvní vztah.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.