Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#37334Nedodané vyúčtování odběru elektřiny za rok 2018, nemožnost dovolání se na kontaktní tel. číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2019, před 5 lety

Eva Krupová

Znění stížnosti

Dobrý den, i my se stavíme do dlouhé řady nespokojených a podvedených zákazníků Stabil Energy, nyní Zelená Elektřina! Minulý rok jsme vyúčtování dostali až po urgencích a stížnostech na ERU. Letos jsme byli také, jako všichni, převedeni k Zelené Elektřině. Problém ale zůstává... Vyúčtování za plyn došlo minulý týden, se splatností 1.9.2019! Číslo účtu, kde jsme nedoplatek zasílali, bylo dopisováno rukou, po začernění čísla vytisknutého. Vyúčtování za odběr elektřiny nedodáno vůbec! Takže Zelená Elektřina kráčí ve stejných šlépějích jako Stabil Energy. Podnikáme již kroky, abychom spolupráci s touto nespolehlivou firmou co možná nejdříve ukončili, na zaslání vyúčtování však samozřejmě trváme a to co nejdříve.


Produkt

nedodání vyúčtování za loňský rok


Požadované řešení

dodání vyučtování, zlepšení komunikace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 16:34, před 5 lety

Pokud se spotřebitel domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

V případě sporu s dodavatelem se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, který je oprávněn řešit spory ze smlouvy mimosoudní cestou.

V ustanovení § 11a odst. 5 zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, je garantováno právo zákazníka odstoupit v případě, že dodavatel zvýší cenu za dodávku, příp. změní jiné smluvní podmínky.

Pokud by v budoucnu Zelená Elektřina s.r.o. chtěla měnit cenu či jiné podmínky smlouvy, vznikl by pak spotřebiteli nárok na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2019 09:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.