Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, i my se stavíme do dlouhé řady nespokojených a podvedených zákazníků Stabil Energy, nyní Zelená Elektřina! Minulý rok jsme vyúčtování dostali až po urgencích a stížnostech na ERU. Letos jsme byli také, jako všichni, převedeni k Zelené Elektřině. Problém ale zůstává... Vyúčtování za plyn došlo minulý týden, se splatností 1.9.2019! Číslo účtu, kde jsme nedoplatek zasílali, bylo dopisováno rukou, po začernění čísla vytisknutého. Vyúčtování za odběr elektřiny nedodáno vůbec! Takže Zelená Elektřina kráčí ve stejných šlépějích jako Stabil Energy. Podnikáme již kroky, abychom spolupráci s touto nespolehlivou firmou co možná nejdříve ukončili, na zaslání vyúčtování však samozřejmě trváme a to co nejdříve.
nedodání vyúčtování za loňský rok
dodání vyučtování, zlepšení komunikace
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
V případě sporu s dodavatelem se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, který je oprávněn řešit spory ze smlouvy mimosoudní cestou.
V ustanovení § 11a odst. 5 zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, je garantováno právo zákazníka odstoupit v případě, že dodavatel zvýší cenu za dodávku, příp. změní jiné smluvní podmínky.
Pokud by v budoucnu Zelená Elektřina s.r.o. chtěla měnit cenu či jiné podmínky smlouvy, vznikl by pak spotřebiteli nárok na odstoupení od smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.