Počet nahlášených stížností: | 91 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Z internetového obchodu dresser.cz jsem si objednala 6.10. bundu za 999 Kč. Po zaplacení jsem byla emailem informována, že zboží bude dodáno do 5-40 dnů. Bunda dorazila přímo z Číny, internetový obchod očividně nakupuje na aliexpress.com, kde je zboží alespoň 5x levnější, a zboží nechá dodat na vaší adresu. Bunda nevypadala vůbec jako na obrázku a navíc byla malá. Vyplnila jsem online dotazník pro vrácení zboží a bundu odeslala na uvedenou adresu pro vrácení. Zboží jsem odeslala asi 2-3 dny po jeho obdržení 7.11. Po 12 dnech, kdy se internetový obchod neozval ani nevrátil peníze, jsem napsala na uvedný email info@dresser.cz email s prosbou o informaci, jak to s vrácením peněz vypadá. Žádná odpověď nepřišla. Po týdnu jsem napsala nový email a stále žádná odpověď. Chtěla jsem napsat přímo na stránky dresser.cz, kde jsou zobrazeny recenze od zákazníků, nenašla jsem ale způsob, jak recenzi na stránku napsat, takový portál tam zřejmě vůbec není.
Při nákupu bundy jsem k její ceně 999 Kč musela zaplatit ještě pojištění zásilky a balné za 58 Kč. Poslat bundu na adresu pro vrácení mě stálo 148 Kč. Byla bych ráda alespoň za vrácení hodnoty zboží 999 Kč od obchodu dresser.cz.
název objednaného zboží: Krásná zimní teplá bunda Nero - Il nero, M Barva: Il nero, Velikost: M, _reduced_stock: 1, adsw_order_number: 8003739865114911, číslo objednávky: 331502
Požaduji vrácení peněz za zboží.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitelky, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti, dle obchodního rejstříku.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.