Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal jsem si jednu skříň. Dejme tomu za 100kc.
Skříň byla rozdělena na 2 balíky a každý stal 100kc
První sem zaplatil, ale druhý se musel vrátit na depo a vyřešit s Vámi.
Týden je pryč a já nemám ani skříň ani peníze které sem chtěl zpět.
Všude kam půjdu Vás budu pomlouvat a udělám Vám takovou reklamu, že raději vyhlásíte bankrot..
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, není-li tedy například věc dodána kompletně, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
27.11 bylo zasláno písemně odstoupení od smlouvy a někdy kolem 5.12. si teprve dopravce přijel pro zboží... Do teď jsme nedostali peníze zpět...