Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejsem si vědoma, že bych něco objednala a přišla nám dobírkou na 1000,-kč plastová karta EcoQuantum SAVER na ušetření elektřiny
V balíku byly karty v angličtině, bez českého návodu, který prý tam bude a bez faktury.Zásilku převzala dcera a zaplatila, nebyla jsem k zastižení...
Na internetu jsem si zjistila, co je to za firmu , ale kontaktu jsem se nikde nedohledala....
karta- Quantum energy chip - poškrábaná, bez čísla
Požaduji vrácení peněz....
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. V takovém případě je vhodné společnost vyzvat, aby navrátila to, oč se obohatila.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.