Společnost


GLO - STORY LIMITED

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37344Nevrácení peníze za vrácené zboží - prý zkrachovali a nemohou mi vrátit peníze- stránky jsou stále funkční

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2019, před 5 lety

Regína Najdekrová

Znění stížnosti

Dobrý den,

objednala jsem si kabát na eshopu BUNDY A KABÁTY - https://www.bundyakabaty.cz/cerna-damska-bunda-s-paskem-pride/?variantId=4454
Jelikož mi kabát neseděl, poslala jsem ho hned druhý den 5.10.2019 zpět a odstoupila jsem ze smlouvy. Po několika dnech si tato firma vyzvedla doručené zboží což bylo 14.10.2019. Jelikož jsem už několikrát urgovala svoje peníze, přišlo mi v minulém týdnu oznámení, že firma zkrachovala a že mi již peníze nevrátí a jediná varianta je objednat si zboží znovu a dostala jsem kód na který si mohu objednat. Od té doby již nemám žádný kontakt, Firma již nebere telefony, nekomunikuje........
Prosím poradíte mi co s tím? Jak mohu své peníza získat zpět? Mám podat trestní oznámení? Zaráží mně, že jejích stránky stále fungují, vlastně si můžete kdykoliv objednat a opět může obírat další a další nevědomé zákazníky.


Produkt

Zimní dámská bunda PRIDE BLACK, černá velikost L


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 15:41, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala (z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka již zboží vrátila). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.

Spotřebitel má právo na vrácení svých prostředků v peněžní podobě, naproti tomu prodejce má povinnost mu tyto prostředky v této podobě poskytnout. Poukázky, kupóny či obdobné nabízené plnění není vyhovujícím splněním prodejcovi povinnosti.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 11:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.