Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes mi měly být doručeny 2 balíky službou PPL. Z jedné adresy na druhou, oba stejné. Dopoledne mi přišlo upozornění, že zásilka bude doručena v době 14 - 16 hodin. Jedna zásilka byla doručena ve 14 hodin bez problémů, druhá s jiným řidičem měla být podle sdělení doručena do 16 hodin. V 16 hodin mi místo toho přišla zpráva, že si zásilku mám vyzvednout v jakémsi Parcelshopu. Ten ani nevím kde je a rozhodně jsem si zásilku nepořizovala s tím, že si ji mám hledat kdesi po Praze. Takže naprosto nechápu, proč jedna zásilka může být doručena a druhá nikoliv. Když jsem se dovolala na číslo řidiče, byl tam již další řidič, který má večerní rozvoz, tudíž neměl, chudák, ponětí o mojí zásilce. Jsem docela zklamaná, protože na tuto zásilku čekám a i teď momentálně 5 dní nebudu schopna pohybu po Praze a vůbec netuším ani, kde Parcelshop sídlí.
Pokud mi můžete nějak pomoci nebo poradit, byla bych moc ráda.
Předem děkuji.
e-shop Lidl, , zásilka na dobírku v ceně 964 Kč. zásilka 40196400052
Dodání zboží na adresu: Nováková
Pod kapličkou 881/2
100 00 Praha 10
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.