Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#37353ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2019, před 5 lety

Jana Harviliková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 24.11.2019 jsme využila registrace na seznamce. Na druhý den jsem si zaplatila měsíční poplatek za Prémiové členství.
Hned na druhý den jsem napsala email kde jsem žádala odstoupení od smlouvy v ochranné lhůtě 14ti dní bez uvedení důvodu protože to zákon dovoluje.
Ze společnosti přišel email který kopíruji originál:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstřícný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni:
25/12/2019 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis

To je sice fajn,ale jde mne o to aby mne po 25.12.2019 nebyly účtovány jakékoliv automatické poplatky. Nikde jsem nenašla uvedeno že poplatky budou uplatňovány i přesto, že jsem zažádala odstoupení v zákonné ochranné lhůtě. Předem děkuji za vyjití vstříc.


Produkt

Odstoupení od smlouvy mne nebylo umožněno i přesto že jsem žádala emailem v ochranné lhůtě 14ti dní a to defakto druhý den po registraci která proběhla dne 24.11.2019


Požadované řešení

Tímto opakovaně žádám o odstoupení od smlouvy bez toho aniž by společnost dělala jakékoliv problémy, účtovala si opakované automatické poplatky nebo poplatky různého charakteru. Znovu zdůrazňuji že jsem hned druhý den po registraci v zákonné ochranné lhůtě žádala o odstoupení a nebylo mne vyhověno. Registrace proběhla 24.11.2019 a žádost o odstoupení druhý den 25.11.2019


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 13:23, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 05:53, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 22:06, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.