Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den mám veliký problém do mé elektronické servisky byl špatně zapsán zápis v servisu v Německu. Ve kterém jsem Však vůbec nebyl a žádný servis jsem tam nedělal Mám tam úplně jiné údaje a mám tam i míň kilometrů je to pro mě opravdu velký problém
Tímto vás tedy žádám o urychlené řešení tohoto problému již jsem mluvil s vámi jako se Škodou a ty mi bylo řečeno že to není váš problém že to mám vyřeší v Německu Německo když jsem mluvil s tímto servisem a řekl že to máte udělat vy je to opravdu veliký problém
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost má povinnost vyřídit reklamaci ve 30 dnech od jejího uplatnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.