Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dne 19.7.2019 jsem zaplatila 149 Kč za zkušební měsíční členství na www.Singles50. Bohužel jsem přehlédla, že pokud 4 dny před ukončením měsíčního členství toto písemně nezruším, tak se automaticky prodlouží. Stránky jsem navštívila všehovšudy celkem snad třikrát v červenci a poté již ne. Zkoušela jsem svůj profil odstranit, vymazat, ale to se mi nepodařilo. Cena za tříměsíční členství je 2247 Kč.
tuto částku mi strhli 2x - jednu v srpnu, podruhé teď v listopadu. Zrušení členství je velmi problematické. Kontakt se společností je možný pouze buď e-mailem nebo faxem.
seznamka Singles50
Zrušení členství, odstranění profilu z WWW.stránek, vrácení stržených peněz.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku mimo jiné o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným. Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Spotřebitelce doporučujeme, aby si po dobu alespoň tří let uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že společnost žádá zaplacení údajného dluhu neoprávněně (pokud v uvedené době nedojde k podání žaloby, může spotřebitelka poté uplatnit námitku promlčení).
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
včera a dnes jsem obdržela od společnosti několik e-mailů:
- v prvním potvrdili obdržení výpovědi + uvedli, že i po vypršení platnosti Premium členství zůstává profil na jejich stránkách aktivní,
- v druhém potvrdili výpověď + uvedli informaci, že mohu požádat o smazání profilu
- ve třetím e-mailu mi napsali, že pod mojí e-mailovou adresou nenašli žádný profil,
- ve čtvrtém e-mailu napsali, že už můj profil deaktivovali,
- v pátém e-mailu napsali, že profil vymazali
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.