Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37365Nemožnost vrácení zboží,které nevyhovuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2019, před 5 lety

Viera Mikulíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
zboží za 1200 kč jsem sice po 3 týdnech obdržela,ale materiál,provedení strašné,vůbec neodpovídaloobrázku( oblek pro syna)Dokážete si ho představit v igelit.sáčku o rozměrech 30x25x4 cm?
Chci zboží vrátit a vyplnila jsem formular vrácení i foto zboží,ktere chteli priložit k tomu,že mi pošlou adresu,kam vrátit zboží..pak prišel email:"prosím,zboží zpet nevracejte.."
Po mesici mi prisla odpoved od Natalie.vevio,že se reklamace az po 28 dnech vyridi a mam je kontaktovat az pak...nechápu,mam pravo odstoupit od smlouvy bez udani duvodu vrátit zboží...na balíčku je nečitelna adresa číny a Vevio protahuje instrukce,ohledně adresy,kam mužu zboží vratit..protokol vrácení jsem vyplnila 3 dny po dodání zboží a porad čekam-doufam,že lhuta vraceni mi nevypršela čekanim na vaše instrukce ohkledne vraceni zboži,kdy jsem opakovane zadala o adresu,kam muzu odeslat zpet balík.
18.10.2019 zaplacene zboží mnou,dle sms od Vevio.cz

kopie emailu od Vas: Vážený zákazníku,

dovolujeme si Vám oznámit, že otevíráme reklamační protokol k posouzení žádosti o reklamaci.

Na posouzení reklamace si vyhrazujeme právo v maximální době 30 dní. O výsledku žádosti o reklamaci nám prosím napište ode dneška za 28 dní odpovědí na tento email.

Děkujeme za pochopení.

S přátelským pozdravem,


Produkt

17.10.2019 objednáno-pansky oblek M,cena 1200kč


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz. Zboží chci vrátit -odeslat zpět balik,ale i po řádnem vyplneni protokolu vracení my nebyly zaslány instrukce s adresou,kam mužu poslat zboží.dmět:
Re: vrácení zboží.-kam? fotrmulař jsem vyplnila
Zobrazit podrobnosti
Od:
Zákazníci Vevio.cz


Komu:

Datum:
12.11. 2019 07:53


odepsat
důležité
osobní
pracovní

Dobrý den,

zboží nám, prosím, zpět nezasílejte.


Děkuji.

po 11. 11. 2019 v 15:33 odesílatel napsal:
>
> Dobrý den,
> chápu Vaše nynejší problémy,rozpoutání stížností na soc.sítích a že nestíhá Vaše zakaznické centrum reagovat.
> Urguju tímto 3.emailem info ohledně vrácení zboží,kam mám zboží zaslat zpět? Formulář i fotky jsem vyplnila a Natalie@vevio.cz mi doposud neposlala instrukce,kam mam zboží odeslat.
>
> Prosím o info,děkuji,s pozdravemMikulíková. 736 683 800



--


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2019 21:15, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitelky, doporučujeme komunikovat s prodávajícím prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu sídla společnosti dle obchodního rejstříku (v současnosti dle údajů zapsaných v obchodním rejstříku společnost sídlí na adrese Biskupský dvůr 1154/1, Nové Město, 110 00 Praha 1).

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 21:42, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.