Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.11.2019 jsem si objednala zboží a ihned zaplatila kartou za dvě zimní parky v částce 1878 K. Před objednáním na stránkách měli napsané, že zboží odesílají do druhého dne, ale bohužel po objednání zboží jsem měla od společnosti e-mail, že doba dodání se pohybuje v rozmezí 5 - 40 pracovních dnů. Tuto skutečnost samozřejmě u zboží napsanou neměli a proto jsem chtěla objednávku zrušit, ale se společností se nejde domluvit. Napsala jsem jim několik e-mailů o tom, že chci odstoupit od smlouvy před převzetím zboží a že chci vrátit peníze, ale společnost mi stále posílá vygenerované zprávy ohledně toho, že si musím počkat na zboží a potom ho můžu reklamovat Dnes (27.11. 19) už čekám 26 den na zboží, které zřejmě ani nepřijde a podle ostatních oklamaných zákazníků buď zboží přijde nekvalitní tudíž ho chtějí vrátit ale nemohou anebo zboží nepřijde vůbec. Ještě zkusím zajít do své banky, protože jsem platila online kartou.
Zimní luxusní parka s kožíškem Woolies Barva: Army Green, Velikost: M, velikost S
Zrušení mé objednávky a hlavně vrácení mých peněz a když to nepůjde, tak hlavně zlikvidovat tento e-shop. Děkuji Panchartková
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci (odstoupit lze i před doručením zboží).
Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) . Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.