Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měl jsem od vás Internet vzduchem a satelitní televize. Když sem opouštěl staré bydliště, tak jsem musel tuto službu zrušit řečeno mi bylo že bude pokuta za každou okolo 760 korun.
Nakonec to dopadlo tak že jsem zaplatil přes 13 tisíc za předčasné ukončení a nějaký dluhopisy, což mi vůbec nebylo uděleno ani na pobočce ani přes telefonního operátora. Ale největší problém nastal když mi bylo řečeno že si firma přijede demontovat zařízení a je to půl roku a nikdo se mi neozval volám každý druhý den a pořád se nic neděje jenom se to zadává do systému aby se mi někdo ozval. Majit co je teď na současném bydlišti čeká až si bude moct nainstalovat své zařízení což už ho lituju a já stín nemůžu nic delat. Jelizos sáhnout a demontovat to nemůžu bal bych se co mi se mohlo stát a jak bych na to mohl doplatit z vaší strany. To už by jste nechtěli čekat půl roku to by byly obsílka s pokutám jedna za druhou .
Chtěl bych vás poprosit o nějakej závěr a psaný dopis ze bujto si to můžu demontovat jako mi reklo spousta operátorů které taky především mám v nahrávkách ale pro klid duše chci to mít černý na bílím děkuji.
|
Tweet |
Při ukončení smlouvy je spotřebitel povinen vrátit bez zbytečného prodlení operátorovi vše, co je jeho vlastnictvím.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.