Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.11.2019 Česká pošta obdržela údaje k mé zásilce, hned druhý den mi přišla SMS ohledně doručení. Bohužel v SMS nebyl uveden žádný konkrétnější čas doručení, ale pouze informace o tom, že mi bude doručován balíček. Vzhledem k tomu, že na prodejně, ze které mi balíček měl přijít nejspíš udělali chybu a proto byl balíček odeslán na adresu trvalého pobytu místo na adresu bydliště.
Hned 22.11.2019 před 8 hodinou ranní jsem v "PoštaOnline" změnila doručení na poštu, kterou mám blízko adresy bydliště.
Doručení zásilky trvá už 3 den! A v "PoštaOnline" je už druhý den uvedeno "Přeprava zásilky k dodací poště".
Dnes 27.11.2019 jsem volala na infolinku, abych se dozvěděla, jestli mi zásilka dorazí po 3 dnech a bylo mi řečeno, že dnes určitě nedorazí.
Nedokážu určit z jakého důvodu je problém doručení zásilky na pobočku jedné a té samé společnosti do max.
Balíček byl uložen na poště v Nučicích (Praha-západ) a má být doručen na Prahu 4, dle mého názoru nejsou pobočky tak vzdálené na to, abych na balíček čekala 4 dny!
Set-top box od O2
Zlepšit rychlost posílání zásilek mezi pobočkami České pošty.
Vzhledem k tomu, že se jedná o pobočky jedné a té samé společnosti, tak dle mého názoru by neměla být doba dodání více jak dva dny.
|
Tweet |
Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.
Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.