Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
díky milnym informaci z vaší strany jsem přišla o zboží. Zásilku č.40198594365 jsem objednala na parcel shop TANEX Vyškov. Dali jste mi informace, že parcel shop je otevřený do 17.00 což je chybné. Mají otevřeno pouze do 16.00. Okamžitě jsem telefonovala na zákaznickou linku, aby mi byla zásilka doručena na moji adresu, protože do parcel shopu cestu mít znovu nebudu. Dnes 27.11. jsem si opět volala, abych dostala bližší informace. Bylo mi ovšem řečeno, že se zásilka na depu zamichala a byla vracena odesilateli. Vzhledem k tomu, že zboží je už vyprodané jsem opravdu díky chybám z vaší strany o věci přišla.
Zedkova
Myslím si, že by PPL mělo informovat obchod ze kterého zboží bylo objednano a snažit se zásilku dostat zpátky a ne to nechat tak se slovy "nic s tím nemohu udělat".
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.