Společnost


DistributioOne Ltd.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37384Nedodané zboží z eshopu Retrojeans.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2019, před 5 lety

Vladimir Fortin

Znění stížnosti

Dobrý den, 20. 10. jsem si objednal a zaplatil z eshopu retrojeans.com sako. 23.10. jsem byl kontaktován messengerem. Byl jsem v to době v Kanadě a dodání bylo v nočních hodinách místního času, takže jsem nemohl reagovat. Messenger nenechal číslo zásilky. Dle všeobecných podmínek se má pokusit dodat zásilku třikrát. K tomu nedošlo. Vzhledem k tomu, že nemám ani kód zásilky nelze ji u doručovatele vystopovat. E-shop jsem kontaktoval dvakrát emailem - bez odpovědi. A telefonicky - nikdo telefon nezvedá. S kamenými prodejmnami není eshop nijak propojen. Můžete mi, prosím, poradit jak postupovat? Děkuji.


Produkt

OLIVER JACKET - BLUE, M 1 db


Požadované řešení

Chtěl bych, aby bylo zboží dodáno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2019 20:17, před 5 lety

Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. V daném případě porušil přepravce smluvní povinnost tím, že se nepokusil doručit třikrát. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Spotřebitel by se tedy měl obrátit na prodávajícího a požadovat, aby doručení zboží zajistil dle smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Maďarsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2020 09:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.