Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Stejně jako před dvěma lety před vánocemi opět doručují rovnou do parcel shopu místo na adresu. Doma jsme neustále, ale i tak vždy uvádějí, že zásilka byla doručena do parcel shopu pro nezastižení adresáta, což je nepravda. Nebyl učiněn ani jeden pokus o doručení, kurýr u nás vůbec nebyl. Zásilku jsme si vyzvedli, ale kdybychom chtěli doručovat na poštu nebo jinam, tak si nebudeme objednávat kurýra.
kurýrní služba - dodání na adresu
Chtěli bychom, aby doručovali na adresu, což je služba, která má být poskytnuta. Chtěli bychom, aby neuváděli nepravdivé informace, že adresát nebyl zastižen.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.