Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#3739Lahvový automat a akční zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2014, před 11 lety

Zdeněk Solar

Znění stížnosti

V Žatci jsem nemohl vrátit basu s lahvemi od Svijanského Mázu, protože v lahvovém automatu toto zboží není nastaveno od ledna 2014 je to již po čtvrté. Pokaždé mi odpoví na informacích že toto zboží není nastaveno v lahvovém automatu. Dále v Žatci i v Jikově 12.7.2014 při koupi akčních ovocných příkrmů Hamánek jsem neměl zboží na akci, protože v regálech byly namíchány příkrmy různých cen. Je pravda že peníze vrátily za zboží s vysvětlením že si mám nakoupit znova. To jsem zjistil že neakčních příkrmů je zanícháno do akčních více než je zdrávo. Po upozornění na informacích mně bylo odpovědí pokrčení ramen.


Požadované řešení

Zadat do lahvového automatu zboží které prodáváte. V regálech s akčním zbožím provádět častější kontrolu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2014 15:57, před 10 lety

Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.
Prodávající je dále povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 17:18, před 10 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.