Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
V Žatci jsem nemohl vrátit basu s lahvemi od Svijanského Mázu, protože v lahvovém automatu toto zboží není nastaveno od ledna 2014 je to již po čtvrté. Pokaždé mi odpoví na informacích že toto zboží není nastaveno v lahvovém automatu. Dále v Žatci i v Jikově 12.7.2014 při koupi akčních ovocných příkrmů Hamánek jsem neměl zboží na akci, protože v regálech byly namíchány příkrmy různých cen. Je pravda že peníze vrátily za zboží s vysvětlením že si mám nakoupit znova. To jsem zjistil že neakčních příkrmů je zanícháno do akčních více než je zdrávo. Po upozornění na informacích mně bylo odpovědí pokrčení ramen.
Zadat do lahvového automatu zboží které prodáváte. V regálech s akčním zbožím provádět častější kontrolu.
|
Tweet |
Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.
Prodávající je dále povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.