Společnost


David Karas

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37391Neuznaná reklamace a nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2019, před 5 lety

marian baldovsky

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 19. 10. 2019 jsem v eshopu společnosti GIGAeshop.cz, zakoupil dva kusy výrobku BLUETOOTH SPEAKER 18BT za cenu 1446 Kč i s poštovním poplatkem. Platbu jsem provedl předem bankovním převodem. Zboží mi bylo doručeno 24. 10. 2019 kurýrem. Po rozbalení zboží jsem zjistil, že ani jeden přístroj není funkční. Společnosti jsem napsal e-mail s dotazem proč to tak je. Odpovědi ani žádné jiné reakce jsem se dodnes nedočkal. Zboží jsem tedy 31. 10. 2019 odeslal poštou na adresu :GIGAeshop. cz, Martin Karas, 25073 Přezletice, Vrbová 244 zpět a písemně odstoupil od kupní smlouvy. Dále jsem požádal společnost o navrácení finančních prostředků na můj účet. Pošta mi potvrdila převzetí zásilky doručitelem 4. 11. 2019. Zatím se mi nepovedlo komunikovat s touto společnosti.


Produkt

(55655) BLUETOOTH SPEAKER MS 18BT


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků, nebo dodání nových funkčních výrobků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2019 19:42, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží (z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitel již zboží vrátil). Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 15:33, před 5 lety

Spotřebitel nám sdělil, že došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.