Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#37393Zkažené maso

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2019, před 5 lety

Lucie Záchulová

Znění stížnosti

Dobrý den,
již po několikáté jsem v Lidlu v Karlových Varech zakoupila zkažené kuřecí maso a tentokrát i vinnou klobásu. A to oboje mělo ještě několik dní do datumu spotřeby. Nehorázný smrad. Jsem s dcerou sama a nemůžu si dovolit vyhazovat peníze tímto způsobem. Už se mi to stalo v minulosti, přestala jsem maso v Lidlu kupovat, ale protože dcera je nemocná, nakoupila jsem po cestě. Bohužel mám špatné zkušenosti s prodejnou starší i s tou novou. Opět jsem se přesvědčila, že v Lidlu maso nekupovat.


Produkt

Kuřecí medailonky, vinná klobása


Požadované řešení

Větší kontrola syrového masa.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2019 23:22, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2019 16:52, před 5 lety

Dobrý den, paní Záchulová,

mrzí nás, že jste opakovaně zakoupila zkažené maso a děkujeme za upozornění. Předáme jej vedení dané prodejny, aby prověřilo dodržování teplotního řetězce v prodejně. Dále bychom Vás rádi informovali, že v případě zkaženého masa můžete maso zanést do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze i bez předložení účtenky, pokud je maso stále v záruční době.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2019 20:46, před 5 lety


Lucie Záchulová

Dobrý den,
děkuji za Vaši reakci. Věřte mi, že kdyby to bylo jen trochu možné, maso bych přivezla zpět. Ale jak jsem psala, měla jsem nemocnou dceru a neměl ji kdo pohlídat. Každopádně spíš je to informace pro vás, aby se maso lépe hlídalo. Věřím, že nebudu jediný nespokojený zákazník.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 10:16, před 5 lety

Vzhledem k výše uvedeným komentářům stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.