Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Do společnosti jsem poslala žádost, aby mě už nic automaticky neprodlužovali a dvakrát jsem platila částku 2530Kč.
Včera mě došel dopis v angličtině od nějaké společnosti intrum o tom, že mám zaplatit další peníze.
Skutečně nevím, za co mám pořád platit. Dostat se od té seznamky je asi hodně těžké. Dnes jim pošlu opět žádost, aby mě už nic neprodlužovali. A s nikým jsem se neseznámila.
Děkuji
Mahovská
Varovat lidi před touto seznamkou. Nyní jim požadovanou částku zaplatím, ale budu si hledat právníka.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit nebo zrušení nerespektuje, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončila. Po konci závazku společnost není oprávněna účtovat další částky.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den
Peníze jsem externí společnosti poslala. Že seznamky mě napsali, že u jejich externí společnosti mám žádat o potvrzení o platbě. Psala jsem email s žádostí o potvrzení a žádné potvrzení mě zatím nedošlo. Že seznamky mě psali, že dokud neobdrží peníze proces vymáhání peněz nebude ukončen.
Děkuji Jana Mahovska
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby kroky vůči spotřebitelce zastavila. Spotřebitelce doporučujeme společnosti pro jistotu poslat naskenovanou podepsanou výpověď e-mailem, vše si uložit, zablokovat platební kartu a jakékoliv další výzvy ignorovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.