Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Už jednou jsem to tady řešil a myslel si že vše se vyřešilo, ale po včerejším dopisu mi došlo, že asi ne.
Žádal jsem o zrušení prémioveho členství v srpen/říjnu.
Pak jsem dTest požádal o pomoc. Be2 mi napsali, že mám zaslat email o ukončení na email pod jménem Michal Hlaváček. Tak jsem udělal. Napsali mi, že se mi ozvou do 4-5 pracovních dnů. Nestalo se tak. Výhružné emaily už přestaly chodit. A po 3 měsících mi přišel dopis, ať uhradim okolo 170eur.Strhavali mi 2300 korun každý měsíc, i když jsem zadal o zrušení účtu. Proto nechci a nebudu platit tuhle castku, protože jsem jejich aluzby, nevyužíval a žádal o zrušení. A v podmínkách píšou, že musím uzavřít kontakt aspoň s 10 lidma aby prémiové členství Zaplo. Už nevím co s těmi podvodníky mám dělat.
Vymáhání penez
Ukončit tenhle podvodný spor
|
Tweet |
Pokud spotřebitel ukončil členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu. Pokud však k prodloužení členství mělo dojít ještě před jeho ukončením, resp. před požadavkem na jeho ukončení, potom jsme v rovině toho, zda ke automatické prodloužení oprávněné, či nikoliv. Dle našeho názoru není, protože o něm společnost řádným způsobem neinformuje.
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným. Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Spotřebiteli doporučujeme, aby si po dobu alespoň tří let (pokud v uvedené době nedojde k podání žaloby, může spotřebitel poté uplatnit námitku promlčení) uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že společnost žádá zaplacení údajného dluhu neoprávněně (např. e-mailovou korespondenci se společností, z níž bude patrné, že se spotřebitel pokoušel smlouvu zrušit).
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.
Pokud jste doposud nebyl/a z jejich strany kontaktován/a, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Veškerou budoucí korespondenci adresujte prosím přímo Vymáhací společnosti.
Již Vám bylo odpovězeno.
Toto mi odpověděli.
Takže já žádal o zrušení premium účtu, oni na mne nereagovali a dále mi účtovali neuvěřitelně peníze. A teďka mi napíšou tenhle nesmysl?
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.