Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#37409Problém při uplatnění Clubcard poukázky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 5 lety

Antonín Müller

Znění stížnosti

Dne 27.11.2019 jsem se při nákupu BD93EFD2-917B0B8F v hodnotě 116,23 Kč pokusil uplatnit Clubcard poukázku,číslo 9 940851 963004 na které je uvedeno: "75 na nákup nebo 150 Kč na Váš Tesco Mobile kredit".Pokladník mi však sdělil, že mu systém poukázku odmítl pro chybové hlášení "nebyla utracena požadovaná částka" a na informacích mi sdělili, že tuto poukázku lze uplatnit pouze při dobíjení Tesco mobile. Kde je tedy chyba?
Jednalo se o provozovnu číslo 431 v Brně, Vídeňská 100.


Požadované řešení

Prosím o vysvětlení. V případě, že jsem v právu, prosím zabezpečit informovanost pobočky, aby poukázku při následném nákupu akceptovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 10:31, před 5 lety

Pokud se jedná v daném případě o clubcard poukázky na další nákupy, pak na internetové stránce společnosti http://www.clubcard.cz/vseobecne-podminky-clenstvi.html je uvedena ve všeobecných podmínkách věrnostního programu následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."

Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2019 10:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.