Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 27.11.2019 jsem se při nákupu BD93EFD2-917B0B8F v hodnotě 116,23 Kč pokusil uplatnit Clubcard poukázku,číslo 9 940851 963004 na které je uvedeno: "75 na nákup nebo 150 Kč na Váš Tesco Mobile kredit".Pokladník mi však sdělil, že mu systém poukázku odmítl pro chybové hlášení "nebyla utracena požadovaná částka" a na informacích mi sdělili, že tuto poukázku lze uplatnit pouze při dobíjení Tesco mobile. Kde je tedy chyba?
Jednalo se o provozovnu číslo 431 v Brně, Vídeňská 100.
Prosím o vysvětlení. V případě, že jsem v právu, prosím zabezpečit informovanost pobočky, aby poukázku při následném nákupu akceptovala.
|
Tweet |
Pokud se jedná v daném případě o clubcard poukázky na další nákupy, pak na internetové stránce společnosti http://www.clubcard.cz/vseobecne-podminky-clenstvi.html je uvedena ve všeobecných podmínkách věrnostního programu následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."
Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.