Společnost


Irina Arkhipova

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3741Neuznaná reklamace , neochotná prodavačka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2014, před 10 lety

Alena Kadlckova

Znění stížnosti

Dne 24.6 jsem si zakoupila u vas v obchodě v železné ulici letní sandály, nosila jsem je týden !! A kdyz jsem šla jednou z prace práskl kovový háček bota se mi vyzula a ja si malem natloukla pusu !!! Byla jsme boty reklamovat a neochotna velmi neochotna prodavačka me odfklakla z si za to mu sama ze si je mam na vlastní náklady opravit , myslim ze takové chování by si žádná prodavačka neměla dovolit !!! Pokud se tohle nevresi půjdu se tetovat i přes úřady , kde mi to jedno ja byla milá a chtela jsem se dohodnout, a urcite si nepůjdu spravit nekvalitní boty po týdnu nošení zničené sama opravovat na svoje náklady !!! Čekám týden pokud se to nevyřeší budu to řešit jinak , dekuji


Požadované řešení

Do tydne chci odpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2014 15:49, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Je tedy na prodávajícím, aby prokázal, že reklamavaná vada nebyla na zboží přítomná při převzetí.
Spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Bude-li prodávající trvat na svém stanovisku, spotřebitel se může rozhodnout pro vypracování znaleckého posudku, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 09:18, před 10 lety

Paní Arkhipova Irina se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.