Společnost


MI SPORT d.o.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37412Odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 5 lety

Martina Chrudimská

Znění stížnosti

Vrácení zboží bez udání důvodu Objednávka č. 188422( neodpovídalo tomu co bylo nabízeno ) ve 14denní lhůtě. Zboží vráceno včas, z pošty přišla SMS, že si zboží převzali.
Od převzetí uběhly již tři týdny. To garantují , že peníze budou navráceny do 8 dní. Na emaily nereagují, telefon nezvedají


Produkt

Objednávka č. 188422 Shopolo-Glowpad GlowPad - kreslící svítící tabule


Požadované řešení

Navrácení peněz ( nemám produkt ani peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 09:53, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 4 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátila, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2019 09:46, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.