Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.11.2019 jsme cestovali z obce Červenka na letiště Václava Havla v Praze. Při kupování jízdenek na vlak jsme zadávali počet cestujících dva dospělí a dvě děti. Byli jsme dotázáni na věk dětí. Sdělili jsme 4 a 5 let. Dostali jsme dvě jízdenky pro dospělé a dvě jízdenky pro děti které byly za nula Kč.
Při příjezdu vlakem do Prahy jsme nastoupili do autobusu CD spoje č. 4508. Na dotaz řidiče kolik jízdenek jsem opět sdělil dva dospělí a dvě děti. Zaplatil jsem 180 Kč.
Později, při cestě na letiště, při kontrole jízdenek, jsem vznesl dotaz na řidiče proč mi zaúčtoval dvě děti když jsou mladší 6 let. Sdělil mi že je to můj problém, že jsem měl sdělit že děti nemají 6 let. Přitom děti viděl.
Sdělil mi, že si na něj můžu stěžovat, že bude rád když ho z této linky sesadí. 60 Kč nazpět jsem ovšem nedostal.
Poté mi sdělil, že mám vystoupit z autobusu, že zdržují další cestující.
Z autobusu jsme vystoupili v 9:36
Děkuji za vyřešení stížnosti. Vojtěch Mráz.
Číslo jízdenky 191783 až 191786
Navrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší účtovaného jízdného, je na místě podat společnosti stížnost.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.