Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem výrobek Zimní luxusní parka s kožíškem Woolies, velikost 5XL, dne 15.10.2019 mi bunda přišla, bohužel neodpovídá velikosti 5XL ale 3XL.
( Vycházím z měření v e-shopu).
Nejsem spokojená s šitím, u zipu je vidět podšívka.
Kapuca, je malá a rukávy krátké.
Rozhodla jsem se pro vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů a informovala jsem o tom e-mailem firmu. Reagovali sepsáním reklamace. 22.10. oznámili, že mají 30 dnů na vyřízení reklamace, reagovala jsem, že žádám o vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů, a od té doby nemám žádnou reakci z jejich strany.
Zimní luxusní parka s kožíškem Woolies
Požaduji navrácení částky 839 Kč.
|
Tweet |
Spotřebitelka má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnila. V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení, spotřebitelka tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku. Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebitelce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.