Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#37416VS 1100408781 - požiadavka o zrušenie objednávky na základe jej neuhradenia a nová objednávka VS 1100415736, ktorá bola uhradená vo výške 24,53 €

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 5 lety

Iveta Mujkošová

Znění stížnosti

Dobrý deň prajem, na základe doručeného e-mailu dňa 27.11.2019 od PostovneZDARMA.cz - vo veci Platba/tiket č. 2435580 Vám oznamujem nasledovné:
Áno som si vedomá toho, že som neuhradila čiastku 25,97 € k objednávke 1100 408781 a uhradila som čiastku 24,53 € k objednávke č. 1100 415736, ale urobila som tak vedome, nakoľko som vytvorila novú objednávku č. 1100 415736 a objednávku v hodnote 25,97 € ruším. Myslela som, že ak objednávku 1100 408781 do 7 dní neuhradím, automaticky sa stornuje. Takže Vás poprosím objednávku č. 1100 408781 v hodnote 25,97 € stornovať a objednávka č. 1100 415736 24,53 € zostáva aktuálna a už aj bola uhradená z môjho osobného účtu. Ďakujem Vám za vybavenie a verím, že to bude k spokojnosti obidvoch zúčastnených strán. Budem čakať na Vašu skorú odpoveď


Požadované řešení

zrušiť objednávku VS 1100 408781 a zrealizovať objednávku č. 1100 415736


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 11:03, před 5 lety

V případě kupní smlouvy uzavřené přes internet by měl mít spotřebitel právo odstoupit od smlouvy také před získáním zboží do fyzického držení. K tomu je ale podle čl. 11 odst. 1 směrnice nutné, aby spotřebitel buď použil vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, nebo učinil jakékoli jiné jednoznačné prohlášení o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2019 13:26, před 5 lety

Vaše objednávka byla zrušena. Doufáme, že zachováte naší nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz přízeň.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2020 05:20, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.1.2020 15:01, před 5 lety


Iveta Mujkošová

Hodnocení:

Komentář: Ďakujem moja sťažnosť bola vybavená podľa mojich predstáv