Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň prajem, na základe doručeného e-mailu dňa 27.11.2019 od PostovneZDARMA.cz - vo veci Platba/tiket č. 2435580 Vám oznamujem nasledovné:
Áno som si vedomá toho, že som neuhradila čiastku 25,97 € k objednávke 1100 408781 a uhradila som čiastku 24,53 € k objednávke č. 1100 415736, ale urobila som tak vedome, nakoľko som vytvorila novú objednávku č. 1100 415736 a objednávku v hodnote 25,97 € ruším. Myslela som, že ak objednávku 1100 408781 do 7 dní neuhradím, automaticky sa stornuje. Takže Vás poprosím objednávku č. 1100 408781 v hodnote 25,97 € stornovať a objednávka č. 1100 415736 24,53 € zostáva aktuálna a už aj bola uhradená z môjho osobného účtu. Ďakujem Vám za vybavenie a verím, že to bude k spokojnosti obidvoch zúčastnených strán. Budem čakať na Vašu skorú odpoveď
zrušiť objednávku VS 1100 408781 a zrealizovať objednávku č. 1100 415736
|
Tweet |
V případě kupní smlouvy uzavřené přes internet by měl mít spotřebitel právo odstoupit od smlouvy také před získáním zboží do fyzického držení. K tomu je ale podle čl. 11 odst. 1 směrnice nutné, aby spotřebitel buď použil vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, nebo učinil jakékoli jiné jednoznačné prohlášení o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy.
Vaše objednávka byla zrušena. Doufáme, že zachováte naší nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz přízeň.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Ďakujem moja sťažnosť bola vybavená podľa mojich predstáv