Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37419Stížnost na řidiče autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 5 lety

Antonín Šopík

Znění stížnosti

Dne 28.11.2019 řidič autobusu 313 linka z Českého Meziříčí do Jaroměře odjezdem v 7.h.nepustil dceru do autobusu a odjel. Tento řidič již opakovaně slovně napadá dceru proč jezdí tímto spojem že musí kvůli ní a ještě jedné spolužačce zajíždět k gymnáziu Jaroměř.Dokonce i když chodila o berlích po zlomenině nohy. Jiní řídící jsou v pohodě jen tento jeden opakovaně má problém. Pracujeme v nepřetržitém provozu a máme problém vozit dceru do školy. Děkuji za vyřízení naší stížnosti. S pozdravem Šopikovi Opočno


Požadované řešení

Toto si já dovolit v práci tak mám padáka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 11:59, před 5 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2019 10:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.