Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 28.11.2019 řidič autobusu 313 linka z Českého Meziříčí do Jaroměře odjezdem v 7.h.nepustil dceru do autobusu a odjel. Tento řidič již opakovaně slovně napadá dceru proč jezdí tímto spojem že musí kvůli ní a ještě jedné spolužačce zajíždět k gymnáziu Jaroměř.Dokonce i když chodila o berlích po zlomenině nohy. Jiní řídící jsou v pohodě jen tento jeden opakovaně má problém. Pracujeme v nepřetržitém provozu a máme problém vozit dceru do školy. Děkuji za vyřízení naší stížnosti. S pozdravem Šopikovi Opočno
Toto si já dovolit v práci tak mám padáka.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.