Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#37428Prodlouženi smlouvy pevný internet vzduchem S od 10.12.2019

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 5 lety

Josef Lomický

Znění stížnosti

Jako váš dlouhodobý zákazník jsem měl měsíční paušál279,30 Kč i po dalším prodloužení,nyní ,když si chci smlouvu opět prodloužit,tak mi je nabízen daleko dražší tarif za 399 kč,zdá se mi jako kdyby jste neměli zájem o vaše dlouhodobé zákazníky a proto přemýšlím přechod k jinému operátorovi
Vždy když si prodlužuji moje smlouvy nikdy jsem nedostal lepší tarif,ten jsem si musel zařizovat sám.


Produkt

pevný internet vzduchem S 739015607 ,smlouva do10.12.2019


Požadované řešení

Rád bych prodloužil smlouvu za předchozích podmínek nebo jim podobných


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 16:18, před 5 lety

Je-li smlouva uzavřena na dobu určitou, vyjadřují tím smluvní strany, že chtějí být po tuto dobu vázány konkrétními sjednanými podmínkami (mj. sjednanou cenou). Když sjednaná doba uplyne, je na smluvních stranách, zda mají zájem v závazku pokračovat (nebo jej znovu uzavřít) za stejných podmínek. V soukromém právu platí zásada smluvní svobody stran, to znamená, že je na vůli poskytovatele, zda znovu nabídne původní cenu či nikoliv. Stejně tak spotřebitel má možnost rozhodnout se, zda novou cenu akceptuje, nebo zda zvolí jiného poskytovatele.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.