Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako váš dlouhodobý zákazník jsem měl měsíční paušál279,30 Kč i po dalším prodloužení,nyní ,když si chci smlouvu opět prodloužit,tak mi je nabízen daleko dražší tarif za 399 kč,zdá se mi jako kdyby jste neměli zájem o vaše dlouhodobé zákazníky a proto přemýšlím přechod k jinému operátorovi
Vždy když si prodlužuji moje smlouvy nikdy jsem nedostal lepší tarif,ten jsem si musel zařizovat sám.
pevný internet vzduchem S 739015607 ,smlouva do10.12.2019
Rád bych prodloužil smlouvu za předchozích podmínek nebo jim podobných
|
Tweet |
Je-li smlouva uzavřena na dobu určitou, vyjadřují tím smluvní strany, že chtějí být po tuto dobu vázány konkrétními sjednanými podmínkami (mj. sjednanou cenou). Když sjednaná doba uplyne, je na smluvních stranách, zda mají zájem v závazku pokračovat (nebo jej znovu uzavřít) za stejných podmínek. V soukromém právu platí zásada smluvní svobody stran, to znamená, že je na vůli poskytovatele, zda znovu nabídne původní cenu či nikoliv. Stejně tak spotřebitel má možnost rozhodnout se, zda novou cenu akceptuje, nebo zda zvolí jiného poskytovatele.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.