Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#37429Připsání položky na účtence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 5 lety

Hana Škovranová

Znění stížnosti

Dobrý den,
před chvílí jsem nakupovala v Kopřivnici v Lidlu a stala se mi
taková věc:
když jsem kontrolovala účtenku, byla tam položka, kterou jsem jistě nechtěla a nekupovala: 1 kg červ. jablek v síťce za 29,90 Kč, číslo účtenky: 0183-281119-03-229388, pokladna: 03.
Byla na účtence jako třetí odzadu a protože jsem si dávala
nákup do tašky, jistě tam ani ta jablka nebyla.
Jak mi ji mohla paní pokladní naúčtovat?
Bohužel jsem to zjistila pozdě až doma, takže nemělo cenu se vrátit.
Nechápu, kde paní pokladní vzala kód těch jablek.
Je mi to velkou záhadou, ikdyž vysvětlení si můžu domyslet.
Moje stížnost je tedy spíš upozornění, ať si všichni dávají pozor!


Požadované řešení

Prověřit u pokladních v Kopřivnici, jak by se to mohlo stát.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 13:55, před 5 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Děje-li se takovéto jednání opakovaně, je v zájmu společnosti, aby proškolila své zaměstnance, aby k bezdůvodnému obohacování nedocházelo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2019 16:57, před 5 lety

Dobrý den, paní Škovranová,

za chybné namarkování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Při příští návštěvě se obraťte prosím s pokladním dokladem na náš personál. Celou situaci s Vámi vyřeší vedoucí prodejny nebo jeho zástupce.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2019 10:25, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 11:32, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.