Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
před chvílí jsem nakupovala v Kopřivnici v Lidlu a stala se mi
taková věc:
když jsem kontrolovala účtenku, byla tam položka, kterou jsem jistě nechtěla a nekupovala: 1 kg červ. jablek v síťce za 29,90 Kč, číslo účtenky: 0183-281119-03-229388, pokladna: 03.
Byla na účtence jako třetí odzadu a protože jsem si dávala
nákup do tašky, jistě tam ani ta jablka nebyla.
Jak mi ji mohla paní pokladní naúčtovat?
Bohužel jsem to zjistila pozdě až doma, takže nemělo cenu se vrátit.
Nechápu, kde paní pokladní vzala kód těch jablek.
Je mi to velkou záhadou, ikdyž vysvětlení si můžu domyslet.
Moje stížnost je tedy spíš upozornění, ať si všichni dávají pozor!
Prověřit u pokladních v Kopřivnici, jak by se to mohlo stát.
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Děje-li se takovéto jednání opakovaně, je v zájmu společnosti, aby proškolila své zaměstnance, aby k bezdůvodnému obohacování nedocházelo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Škovranová,
za chybné namarkování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Při příští návštěvě se obraťte prosím s pokladním dokladem na náš personál. Celou situaci s Vámi vyřeší vedoucí prodejny nebo jeho zástupce.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.