Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, 26.08 loňského roku jsme zakoupili sekačku na trávu u společnosti Werco. Již 3x jsme ji reklamovali na 2x přetržené lanko pohonu ( každá výměna trvala 3 týdny) a nyní je v reklamaci na prý nefunkční "variátor" ( již 2.týden). Termín opravy je v nedohlednu a servisní mechanik nám řekl, že na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz nemáme právo, protože jsme sekačku doposud neměli na garančním servisu. Nevím,jak to s tím souvisí,ale vzhledem k tomu,že sekačku nemáme ještě ani rok, tak mi toto tvrzení připadá poněkud nesmyslné. Poraďte prosím,jak dále postupovat.
Děkuji
Sekačka na trávu
Odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Zákonnou záruku není možné omezit tímto způsobem. Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vystkytnou během záruční lhůty. Zamítnout reklamaci by prodávající mohl z důvodu, kdyby reklamovaná vada byla důsledkem neprovedení garančního servisu. V takovém případě by se jednalo o pochybení spotřebitele. Není-li ale dána souvislost mezi vadou a neprovedením servisu, reklamace by měla být vyřízena v souladu s § 622 zák.č. 40/1964 Sb., občanský zákoník.
Pokud je vada odstranitelná, má spotřebitel právo na odstranění vady. Vyskytne-li se po již provedené záruční opravě znovu třetí stejná nebo čtvrtá různá vada, má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva má i v případě, že se jdná o neodstranitelnou vadu.
Dle zákona o ochraně spotřebitele platí, že reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
Dobrý den,
vyjádření k této stížnosti nemůžeme poskytnout z důvodu, že na uvedené jméno zákazníka neevidujeme žádnou reklamaci. Žádáme o sdělení, kde přesně zákazník reklamaci uplatňoval a pod jakým číslem.
S pozdravem,
Jan Hendrych
Vzhledem k tomu, že spotřebitel na žádost společnosti neposkytl potřebné údaje, stížnost uzavíráme.