Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37432Žádná reakce na Odstoupení od smlouvy,

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 5 lety

Karel Drašner

Znění stížnosti

Dne 25.10.2019 objednávka na FC stránce VEVIO.CZ Smart hodinky V8, obj,č:1390467 v celkové ceně-včetně balného a pojištění-1198,-Kč.
Zboží doručeno dne 20.11.19 z Belgie a ČP vhozeno do schránky, bez jakéhokoliv dokladu-fakturace,českého manuálu.Dne 20.11.2019 jsem sdělil
na adreesu sídla VEVIO.CZ sdělení o Odstoupení od sml. a žádost o sdělení přesné adresy, kam mám zboží vrátit.Když jsem se nic nedozvěděl, pouze informaci, že Vevio.cz je pouze obchodní galerie a že se musím s odstoupením od sml. obrátit na dodavatele, tak jsem zboží vrátilna adresu sídla Vevcio.cz, kterou jsem získal z internetu a z obchodního rejstříku jsem zjistil,že zde sídlí i provozovatel Vevio.cz fa. Aurora Ignite Devine & Co s.r.o., Byskupský dvůr 1154/1, 11000 Praha-Nové Město. Dnes mi Česká pošta vrátila zpět, s informací ADRESÁT NEZNÁMÝ...


Produkt

Smart hodinky V8


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 16:09, před 5 lety

Stránku Vevio.CZ provozuje spol. Beast s.r.o.. Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.

Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitele, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti, dle obchodního rejstříku. V případě, že se zboží spotřebiteli vrátí, je třeba uchovat dokumenty, prokazující, že se spotřebitel pokoušel svou povinnost splnit.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2019 10:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.