Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37434Neomluvitelné jednání ochranky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 5 lety

Josef Novák

Znění stížnosti

Již řadu let jsem stálým zákazníkem Penny Marketu v našem městě v Humpolci v ulici Pražská 1706.28.11 2019 v 11.20 hod. se mi stala velmi nepříjemná věc.Po zaplacení nákupu,který jsem držel v ruce(jednalo se o tři položky)se rozpískala brána za kasou.Členka ochranky ke mně přistoupila,vytrhla mi z ruky sýr Pectorino 200g a beze slova s ním odešla k jiné kase.Za chvíli se vrátila já jsem musel opět procházet bránou za kasou.Pak mi sdělila že to dělal ten sýr.Připadal jsem si jako zloděj.Pochopil bych,že se stala chyba v kódu u toho sýra ale kolega v práci si ten samý den kupoval stejný sýr a k podobnému incidentu u něho nedošlo.Toto nechápu.Jsem přesvědčen,členka ochranky spustila alarm úmyslně.Byl bych rád kdyby k podobným incidentům už nedocházelo.Členka ochranky se mohla alespoň omluvit.

Josef Novák Humpolec
josefnovak088@post.cz


Požadované řešení

K podobným incidentům by vůbec nemělo docházet.Před očima ostatních zákazníků jsem se cítil jako zloděj. Je to ponižující,zvlášť ve městě kde mě mnoho lidí zná.Od členky ochranky čekám omluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 13:42, před 5 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán spotřebitelský právní nárok, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude uzavřena

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2019 10:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.