Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Již řadu let jsem stálým zákazníkem Penny Marketu v našem městě v Humpolci v ulici Pražská 1706.28.11 2019 v 11.20 hod. se mi stala velmi nepříjemná věc.Po zaplacení nákupu,který jsem držel v ruce(jednalo se o tři položky)se rozpískala brána za kasou.Členka ochranky ke mně přistoupila,vytrhla mi z ruky sýr Pectorino 200g a beze slova s ním odešla k jiné kase.Za chvíli se vrátila já jsem musel opět procházet bránou za kasou.Pak mi sdělila že to dělal ten sýr.Připadal jsem si jako zloděj.Pochopil bych,že se stala chyba v kódu u toho sýra ale kolega v práci si ten samý den kupoval stejný sýr a k podobnému incidentu u něho nedošlo.Toto nechápu.Jsem přesvědčen,členka ochranky spustila alarm úmyslně.Byl bych rád kdyby k podobným incidentům už nedocházelo.Členka ochranky se mohla alespoň omluvit.
Josef Novák Humpolec
josefnovak088@post.cz
K podobným incidentům by vůbec nemělo docházet.Před očima ostatních zákazníků jsem se cítil jako zloděj. Je to ponižující,zvlášť ve městě kde mě mnoho lidí zná.Od členky ochranky čekám omluvu.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán spotřebitelský právní nárok, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude uzavřena
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.