Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V září letošního roku mi přišel dopis na uhrazení částky okolo 3000 Kč za neplacení předplatného na službě TheCasualLounge.
Někdy okolo roku 2016 jsem se tam zaregistroval, aktivoval a zaplatil si předplatné na 6 měsíců, které jsem následně zrušil a bral věc za hotovou jako u jiných služeb na bázi předplatného. Žádná informační tabulka nebo zdůraznění, že pro ukončení služby musím napsat email mi řečeno nebylo. Následně toho roku mi byl odcizen mail na portálu seznam.cz a již jsem k němu neměl přístup. Po 3 letech mi přišel dopis s fakturou o zaplacení a vyhrožováním, že to budou řešit exekucí a že mě upozorňovali emaily, které jsem nemohl zaznamenat, jelikož jsem k nim neměl přístup.
Po přečtení zdejších reakcí jsem kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum, které mi nabídlo pomoc s řešením. Bohužel krom dopisu a následně zaslaného výtažku z mé registrace, která mi byla zaslána iMedia88, jsem nemohl více doložit. Od té doby mi přišli další dva maily, které vyžadovali platbu do určitého data. Poslední mail přišel 13.11. s žádostí o uhrazení do 23.11.2019.
Po obdržení dopisu a kontaktování ECC, tak jsem se rozhodl kontaktoval TheCasualLounge, že tento problém řeším s ECC a že bych chtě požádat o zrušení účtu. Na to jsem do dnešního dne nedostal žádnou odpověď.
Stále čekám na vyjádření z jedné ze stran, především ECC, jak to vypadá s případem.
Rád bych potvrzení o zrušení účtu a finálního výsledku, zda-li mám uvedenou částku zaplatit či mi již nebudou chodit výhružné maily a nemusím se bát případné exekuce.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel své členství řádně ukončil, není společnost oprávněna účtovat částky po konci závazku. Pokud by tak činila, jednalo by se o bezdůvodné obohacení, neboť právní důvod odpadl (došlo k zániku smlouvy).
Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu. Doporučujeme proto, aby spotřebitel dokumenty prokazující ukončení členství dohledal a uchoval.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.