Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,koupili jsme vnučce 25.10.2013 v Elektro Planeu v Šenově u Nového Jičína na vánoce tablet Element 7V3 6.1 2014 jsme dali tablet na první reklamaci,nedal se nabíjet.Oprava byla provedena.20.3.2014 jsme dávali tablet podruhé na reklamaci,zasekl se vstup USB,oprava byla provedena výměnou konektoru.22.5.2014 jsme dávali tablet na 3 reklamaci,nenajel operační systém,nelze se dostat do servisního menu,opraveno přeprogramováním paměti.1.7.2014 další reklamace,při pokusu připojení na WIFI se celý vypne,nejde přepnout do češtiny.Žádali jsme vrácení peněz.14.7.2014 jsme jeli do prodejny kvůli vyřízené reklamaci.Opravář napsal,testováno-závada se neprojevila.Nesouhlasila jsem s tím,tak v prodejně mi tablet vyzkoušeli a zjistili,že po vrácení ze servisu se stále nepřipojí přes WIFI,provedli tovární nastavení ani to nepomohlo,takže ho hned posílali pro mě na 5 reklamaci s tím,že chci peníze zpět.Pro ně to je 4 reklamace,protože servis 4 reklamaci neuznal i když hned z prodejny šel tablet znovu na reklamaci.Tímto bych se Vás chtěla zeptat zda mám nárok na vrácení peněz.Děkuji Jitka Bartošková
Tablet Element 7 V3 SENCOR 45007307
Vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel má právo vznést požadavek na odstoupení od smlouvy při uplatnění reklamace pro čtvrtou různou vadu. Podmínkou je, že všechny předchozí reklamace musí být uznány. Uzná-li tedy prodávající vadu, měly by spotřebiteli být vráceny peníze.
Dobrý den,
v první řadě mi dovolte poděkovat zákaznici za nákup u společnosti Planeo, a ubezpečit všechny zákazníky, že reklamace řešíme vždy v souladu s platným občanským zákoníkem. Společnost Planeo, jako ryze Český podnikatelský subjekt vždy dbala a dbá na komfortní a zákaznicky přátelské řešení reklamací, kdy v maximální míře využíváme meze jmenovaného zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele právě v prospěch našich zákazníků. Bohužel jsou situace, kdy nelze vyhovět, nicméně bez bližší specifikace nejsem schopen přezkoumat podrobně celý případ a dát k dispozici relevantní údaje.
S pozdravem
Petr Uher
manažer kvality
Dobrý den,děkuji za vyjádření společnosti Planeo. Tablet má vnučka a pořád s ním má trochu problémy,sám se ji vypne,naskakují ji tam nějaké tabulky,nemůže stahovat.Dcera se vyjádřila,že už nic nebude dávat na reklamaci,nechce abychom se dohadovali,takže ukončím tuto stížnost.Vnučka si šetří na nový tablet.Ze zvědavosti jsem si nechala vyjet reference na tento tablet a bohužel jsem našla samé záporné vyjádření.Tímto děkuji dTestu,za pomoc.S pozdravem Jitka Bartošková
Dobrý den,
pošlete prosím předmětný tablet k mým rukám se všemi doklady na níže uvedenou adresu, vše prověřím a dám Vám vědět.
S pozdravem Petr Uher
FAST ČR, a.s.
Černokostelecká1621
/areál INTERIER Říčany/ Říčany u Prahy 251 01
tel.: +420/323204120, fax.: +420/323204121
Dobrý den,děkuji za vyjádření,byli jsme na dovolené,takž jsem nemohla odepsat.Tento týden Vám pošlu tablet se všemi doklady.Dopředu zavolám.Přeji hezký den Jitka Bartošková
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, tímto bych Vám chtěla poděkovat, že můj problém byl vyřešen a Planeo mi zaslalo nový tablet. Přeji hezké dny. Jitka Bartošková