Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3744Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2014, před 11 lety

Jitka Bartošková

Znění stížnosti

Dobrý den,koupili jsme vnučce 25.10.2013 v Elektro Planeu v Šenově u Nového Jičína na vánoce tablet Element 7V3 6.1 2014 jsme dali tablet na první reklamaci,nedal se nabíjet.Oprava byla provedena.20.3.2014 jsme dávali tablet podruhé na reklamaci,zasekl se vstup USB,oprava byla provedena výměnou konektoru.22.5.2014 jsme dávali tablet na 3 reklamaci,nenajel operační systém,nelze se dostat do servisního menu,opraveno přeprogramováním paměti.1.7.2014 další reklamace,při pokusu připojení na WIFI se celý vypne,nejde přepnout do češtiny.Žádali jsme vrácení peněz.14.7.2014 jsme jeli do prodejny kvůli vyřízené reklamaci.Opravář napsal,testováno-závada se neprojevila.Nesouhlasila jsem s tím,tak v prodejně mi tablet vyzkoušeli a zjistili,že po vrácení ze servisu se stále nepřipojí přes WIFI,provedli tovární nastavení ani to nepomohlo,takže ho hned posílali pro mě na 5 reklamaci s tím,že chci peníze zpět.Pro ně to je 4 reklamace,protože servis 4 reklamaci neuznal i když hned z prodejny šel tablet znovu na reklamaci.Tímto bych se Vás chtěla zeptat zda mám nárok na vrácení peněz.Děkuji Jitka Bartošková


Produkt

Tablet Element 7 V3 SENCOR 45007307


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2014 15:17, před 10 lety

Spotřebitel má právo vznést požadavek na odstoupení od smlouvy při uplatnění reklamace pro čtvrtou různou vadu. Podmínkou je, že všechny předchozí reklamace musí být uznány. Uzná-li tedy prodávající vadu, měly by spotřebiteli být vráceny peníze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2014 18:48, před 10 lety

Dobrý den,
v první řadě mi dovolte poděkovat zákaznici za nákup u společnosti Planeo, a ubezpečit všechny zákazníky, že reklamace řešíme vždy v souladu s platným občanským zákoníkem. Společnost Planeo, jako ryze Český podnikatelský subjekt vždy dbala a dbá na komfortní a zákaznicky přátelské řešení reklamací, kdy v maximální míře využíváme meze jmenovaného zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele právě v prospěch našich zákazníků. Bohužel jsou situace, kdy nelze vyhovět, nicméně bez bližší specifikace nejsem schopen přezkoumat podrobně celý případ a dát k dispozici relevantní údaje.
S pozdravem
Petr Uher
manažer kvality

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2014 19:13, před 10 lety


Jitka Bartošková

Dobrý den,děkuji za vyjádření společnosti Planeo. Tablet má vnučka a pořád s ním má trochu problémy,sám se ji vypne,naskakují ji tam nějaké tabulky,nemůže stahovat.Dcera se vyjádřila,že už nic nebude dávat na reklamaci,nechce abychom se dohadovali,takže ukončím tuto stížnost.Vnučka si šetří na nový tablet.Ze zvědavosti jsem si nechala vyjet reference na tento tablet a bohužel jsem našla samé záporné vyjádření.Tímto děkuji dTestu,za pomoc.S pozdravem Jitka Bartošková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2014 09:14, před 10 lety

Dobrý den,
pošlete prosím předmětný tablet k mým rukám se všemi doklady na níže uvedenou adresu, vše prověřím a dám Vám vědět.

S pozdravem Petr Uher

FAST ČR, a.s.
Černokostelecká1621
/areál INTERIER Říčany/ Říčany u Prahy 251 01
tel.: +420/323204120, fax.: +420/323204121

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.9.2014 17:09, před 10 lety


Jitka Bartošková

Dobrý den,děkuji za vyjádření,byli jsme na dovolené,takž jsem nemohla odepsat.Tento týden Vám pošlu tablet se všemi doklady.Dopředu zavolám.Přeji hezký den Jitka Bartošková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.4.2015 20:40, před 10 lety


Jitka Bartošková

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, tímto bych Vám chtěla poděkovat, že můj problém byl vyřešen a Planeo mi zaslalo nový tablet. Přeji hezké dny. Jitka Bartošková