Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#37441Vypočítavé chování vedoucího prodejny a personálu Lidl Českobrodská, Praha 9

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 5 lety

Jaroslava Vejdělková

Znění stížnosti

Dne 28.11. jsem s manželem dělala velký nákup ve výše uvedené prodejně Lidl - cca za 1300,- Kč. Manželovi je již 86 let a již se nepohybuje tak rychle.Po uskladnění nákupu do kufru auta jsem se ještě vrátila dokoupit čočku, na kterou jsem zapomněla. Na parkovacím lístku jsme měli datum příjezdu 11:43 a před odjezdem jsem si všimla že je již 13:23.
Přestože byla odjezdová brána otevřená, vrátila jsem se k pokladně s obavou, že se asi nevejdeme do limitu oněch 90 minut.
Bylo mi řečeno že musíme zaplatit za těch cca 10 minut 100,- Kč a teprve pak jsem si všimla, že odjezdová brána byla otevřená, ale po mém ohlášení byla okamžitě spuštěna dolů, abychom nemohli odjet.
S trpkým pocitem jsem zaplatila těch 100,- Kč. Alespoň se mi zúží výběr obchodů ve kterých budu příště nakupovat.


Požadované řešení

Omluvu za nechutné chování a vrácení vynucené platby 100 Kč za krátké překročení parkovací doby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 15:29, před 5 lety

Společnost je oprávněna zpoplatnit vjezd/parkování na svůj pozemek. Pokud společnost nastaví podmínky např. že prvních 90 min. parkování je zdarma a následující čas je zpoplatněn, je takovéto ujednání přípustné. Společnost musí informovat spotřebitele o podmínkách a cenách poskytnutí služby (parkování) předem. Zpravidla bývají ceny a podmínky parkování zakotveny u vjezdu/závory parkoviště. V daném případě uzavírá spotřebitel smlouvu tzv. konkludentně, tedy jednání - tím, že na parkoviště vjede.

Podmínky parkování jsou poté pro obě strany závazné, společnost musí spotřebitele nechat na svém pozemku parkovat a spotřebitel je povinen zaplatit sjednané parkovné. Pokud tedy spotřebitel délkou parkování překročil dobu stanovenou pro parkování zdarma, je společnost oprávněna účtovat poplatek za parkování dle ceníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2019 16:11, před 5 lety

Dobrý den, paní Vejdělková,

je nám líto, že jste musela poplatek zaplatit, nicméně podmínky bezplatného parkování jsou takto nastavené a jistě chápete, že nemůžeme dělat výjimky. Parkování je zpoplatněné z toho důvodu, aby na něm neparkovaly vozy, jejichž majitelé nepatří mezi naše zákazníky. U nich dle naší zkušenosti 90 minut k nákupu stačí.

Přesto, že naši kolegové svým jednáním žádná pravidla neporušili, rádi bychom udělali vstřícný krok a tentokrát Vám poplatek vrátili. Když nám pošlete e-mailovou adresu, zkontaktují Vás přes ni odpovědní kolegové, kteří se pak ozvou s pokyny, jak získat 100 Kč poukázku.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2019 19:59, před 5 lety


Jaroslava Vejdělková

Prosím o zaslání moji adresy JVejdelkova@email.cz společnosti Lidl za účelem zaslání kompenzační 100,- Kč poukázky. Ještě podotknu, že nás nejvíce rozchodil fakt, že závora byla nahoře a pri mém upozorneni ohledně překročení časového limitu byla okamžitě spuštěna dolů. Chápeme vlastnické právo společnosti Lidl, avšak v tomto případě postrádáme sebemenší špetku lidského pristupu.
Děkuji Vejdelkova.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2019 08:59, před 5 lety

Milá paní Vejdělková,

děkujeme za zaslané údaje, které tímto předáme odpovědným kolegům, aby se Vám ozvali.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.12.2019 09:40, před 5 lety


Jaroslava Vejdělková

Hodnocení:

Komentář: Společnost Lidl zaslala omluvný dopis spolu s dárkovou 100,- Kč poukázkou.
Děkuji.
Vejdělková.