Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 28.11. jsem s manželem dělala velký nákup ve výše uvedené prodejně Lidl - cca za 1300,- Kč. Manželovi je již 86 let a již se nepohybuje tak rychle.Po uskladnění nákupu do kufru auta jsem se ještě vrátila dokoupit čočku, na kterou jsem zapomněla. Na parkovacím lístku jsme měli datum příjezdu 11:43 a před odjezdem jsem si všimla že je již 13:23.
Přestože byla odjezdová brána otevřená, vrátila jsem se k pokladně s obavou, že se asi nevejdeme do limitu oněch 90 minut.
Bylo mi řečeno že musíme zaplatit za těch cca 10 minut 100,- Kč a teprve pak jsem si všimla, že odjezdová brána byla otevřená, ale po mém ohlášení byla okamžitě spuštěna dolů, abychom nemohli odjet.
S trpkým pocitem jsem zaplatila těch 100,- Kč. Alespoň se mi zúží výběr obchodů ve kterých budu příště nakupovat.
Omluvu za nechutné chování a vrácení vynucené platby 100 Kč za krátké překročení parkovací doby.
|
Tweet |
Společnost je oprávněna zpoplatnit vjezd/parkování na svůj pozemek. Pokud společnost nastaví podmínky např. že prvních 90 min. parkování je zdarma a následující čas je zpoplatněn, je takovéto ujednání přípustné. Společnost musí informovat spotřebitele o podmínkách a cenách poskytnutí služby (parkování) předem. Zpravidla bývají ceny a podmínky parkování zakotveny u vjezdu/závory parkoviště. V daném případě uzavírá spotřebitel smlouvu tzv. konkludentně, tedy jednání - tím, že na parkoviště vjede.
Podmínky parkování jsou poté pro obě strany závazné, společnost musí spotřebitele nechat na svém pozemku parkovat a spotřebitel je povinen zaplatit sjednané parkovné. Pokud tedy spotřebitel délkou parkování překročil dobu stanovenou pro parkování zdarma, je společnost oprávněna účtovat poplatek za parkování dle ceníku.
Dobrý den, paní Vejdělková,
je nám líto, že jste musela poplatek zaplatit, nicméně podmínky bezplatného parkování jsou takto nastavené a jistě chápete, že nemůžeme dělat výjimky. Parkování je zpoplatněné z toho důvodu, aby na něm neparkovaly vozy, jejichž majitelé nepatří mezi naše zákazníky. U nich dle naší zkušenosti 90 minut k nákupu stačí.
Přesto, že naši kolegové svým jednáním žádná pravidla neporušili, rádi bychom udělali vstřícný krok a tentokrát Vám poplatek vrátili. Když nám pošlete e-mailovou adresu, zkontaktují Vás přes ni odpovědní kolegové, kteří se pak ozvou s pokyny, jak získat 100 Kč poukázku.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Prosím o zaslání moji adresy JVejdelkova@email.cz společnosti Lidl za účelem zaslání kompenzační 100,- Kč poukázky. Ještě podotknu, že nás nejvíce rozchodil fakt, že závora byla nahoře a pri mém upozorneni ohledně překročení časového limitu byla okamžitě spuštěna dolů. Chápeme vlastnické právo společnosti Lidl, avšak v tomto případě postrádáme sebemenší špetku lidského pristupu.
Děkuji Vejdelkova.
Milá paní Vejdělková,
děkujeme za zaslané údaje, které tímto předáme odpovědným kolegům, aby se Vám ozvali.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Společnost Lidl zaslala omluvný dopis spolu s dárkovou 100,- Kč poukázkou.
Děkuji.
Vejdělková.