Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, původně jsem si objednal zásilku "Zakladatelé Československa". Zatím jsem obdržel elipsovité mince 1-zakladatelé Československa, 2-T.G.Masaryk, 3-E.Beneš a nyní čekám na zaslání mince M.R.Štefáník a jednu malou minci jenž je součástí vámi zaslaného albumu.
Bohužel bez dalšího mého objednání jste mi začali zasílat "cihličky" a k tomu kazetu na vložení šesti cihliček. Momentálně mám tři a zbývá doplnit kazetu dalšími třemi. Cihličky i s kazetou bych rád vrátil a zároveň snažně poprosil, by jste mi již nezasílali další nabídky a šetřili sobě čas i peníze, neboť ty velice zdařilé reklamní letáčky musí něco stát.
Věřte, že mít nastřádané miliony,tak bych o nabídkách vážně uvažoval, ale při mé početní rodině a důchodu 14 tisíc si opravdu nemohu dopřávat více potěšení, ani mým vnoučatům, kterým jsem těch pár hezkých mincí koupil.
Srdečně děkuji za odpověď Jirka Vávra
Prosím odpovědět na můj E-mail:
staryvavra@seznam.cz
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Místo: Plzeň
Datum: 29.11.2019
Zákaznické číslo: 1317261
Vážený pane Vávro,
srdečně děkujeme za Váš dopis/e-mail, na který rádi odpovídáme.
Předem bychom Vám chtěli sdělit, že celou situaci můžete řešit i přes náš email servis@mincovni-obchod, kde se Vašemu požadavku můžeme věnovat téměř ihned.
Zboží k fa č. 10, tedy zboží s cihličkami, jste si objednal předplatbovou složenkou a celé jste je také řádně doplatit, předplatbová složenka se týkala nabídky se sběratelským servisem.
Pokud si výrobek objednáte včetně „sběratelského servisu“ (viz obchodní podmínky), znamená to, že Vám budou automaticky zasílány další výrobky z této série. K ušetření poštovného a balného obsahuje Vaše první zásilka i další exemplář ze sbírky. V případě, že si nepřejete aktivaci "sběratelského servisu", máte možnost u písemných objednávek využít vyškrtnutí a u telefonické objednávky výslovný nesouhlas.
Sběratelský servis a tedy i ukončení edice „100 let republiky“ jsme ukončili a zboží z fa č. 11, které jste převzal 28.11.2019 můžete vrátit zpět.
Zůstává Vám tak otevřená pouze edice se „ Zakladateli Československa“, kde Vám chybí poslední ražba „ M. R. Štefánik“, ta Vám bohužel nemůže být záslána, jelikož máte na Vašem účtu otevřené pohledávky již z října a jste za ně již upomínán.
Výpis z účtu si Vám dovolujeme zaslat přílohout.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.