Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#37445Televize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 5 lety

Michaela Hubackova

Znění stížnosti

Dobry den
Dne 13.11 jsem si u Vas objednala pevný internet vzduchem a Sat TV. Zakladni baliček.
Od samotného zapojení technikem Nám většina oblíbených programů jdou bez zvuku! Nehledě na to že se občas sekne obraz u programů které jsou v pořádku např.Nova, nebo na chvíli nejde obraz, i po restartovaní septoboxu. Při nahlášení závady, přijelo několik techniků, kteří si s tím nevěděli rady. Sami Nám potvrdili, že Naší televizí to není , mame ji totiž novou. Dnes mi od Vás přišla sms z technické podpory že problém je vyřešen ale Programy stále nefungují jak by měli!
( Proto Požadujeme kompenzaci za tento stále nevyřešený problém. )
Programy které nefunguji:
Prima Love
Prima Cool
TV Barrandov
Barrandov krimi
Kino barrandov
ČT 24
Seznam.cz TV
AMC HD
Premier Sport HD
Digi sprot 1 HD
Digi sport 2 HD
Cartoonn Network
Investigation Discovery
Up Network
TLC
Fashion TV
Dorcel TV
Děkuji za odpověd.
Hubáčková
Mikulašská 12


Produkt

Čislo zakaznika 1504981728


Požadované řešení

Pozaduji kompenzaci za stale nevyreseny problem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 11:23, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitelka by měla u společnosti uplatnit reklamaci služeb.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.