Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
Dne 13.11 jsem si u Vas objednala pevný internet vzduchem a Sat TV. Zakladni baliček.
Od samotného zapojení technikem Nám většina oblíbených programů jdou bez zvuku! Nehledě na to že se občas sekne obraz u programů které jsou v pořádku např.Nova, nebo na chvíli nejde obraz, i po restartovaní septoboxu. Při nahlášení závady, přijelo několik techniků, kteří si s tím nevěděli rady. Sami Nám potvrdili, že Naší televizí to není , mame ji totiž novou. Dnes mi od Vás přišla sms z technické podpory že problém je vyřešen ale Programy stále nefungují jak by měli!
( Proto Požadujeme kompenzaci za tento stále nevyřešený problém. )
Programy které nefunguji:
Prima Love
Prima Cool
TV Barrandov
Barrandov krimi
Kino barrandov
ČT 24
Seznam.cz TV
AMC HD
Premier Sport HD
Digi sprot 1 HD
Digi sport 2 HD
Cartoonn Network
Investigation Discovery
Up Network
TLC
Fashion TV
Dorcel TV
Děkuji za odpověd.
Hubáčková
Mikulašská 12
Aš
Čislo zakaznika 1504981728
Pozaduji kompenzaci za stale nevyreseny problem.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitelka by měla u společnosti uplatnit reklamaci služeb.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.