Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, při náhodné podrobné kontrole svého běžného účtu jsem zjistil, že mi společnost be2 S.a r.l. Luxembourg LU neoprávněně od 25.02.2019 ve čtvrtletních intervalech odečítá pravidelně platbu 2247,- Kč. Poslední platba proběhla 27.11.2019, kdy jsem celou situaci naprosto náhodně zjistil a následně prověřil platby na účtu za poslední rok. Od 25.2.2019 se jedná o částku 8988,- Kč (25.2., 25.5, 25.8., 25.11.).
Zcela jistě jsem v roce 2019 žádné placené VIP členství u této společnosti neobjednával. A jsem přesvědčen, že jsem tak neučinil ani v minulosti. Vyhledal jsem si stránky společnosti, abych zjistil, zda je můj e-mail na stránkách registrován a prohlížeč společnosti můj e-mail vůbec nezná. Na žádost o zaslání hesla webová stránka nereaguje.
Žádnou ze služeb této společnosti jsem minimálně v posledních 3 letech nevyužil, nebyl jsem nikdy ze strany této společnosti kontaktován (e-mail apod.)
be2
Vrácení finančních prostředků ve výši 8988,- Kč za nevyžádané, nevyužité a nevyužívané služby. Okamžité zrušení případného členství, které jsem nepožadoval a okamžité zrušení registrace.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel se společností smlouvu neuzavřel, neexistuje právní důvod, na základě kterého by mohla společnost žádat zaplacení ceny za její služby, které spotřebitelovi ani neposkytla. Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.
Spotřebitel taktéž může využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peněžní prostředky zpět. Spotřebitelovi doporučujeme, aby kontaktoval svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, věc ještě dořešena není. Společnost mě kontaktovala se zasláním přístupového e-mailu, který je nicméně stejný jako ten, který generátor hesel neznal.
V řešení zatím stále pokračuji.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.