Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#37446Neoprávněně naúčtovaná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 5 lety

Tomáš Jégr

Znění stížnosti

Dobrý den, při náhodné podrobné kontrole svého běžného účtu jsem zjistil, že mi společnost be2 S.a r.l. Luxembourg LU neoprávněně od 25.02.2019 ve čtvrtletních intervalech odečítá pravidelně platbu 2247,- Kč. Poslední platba proběhla 27.11.2019, kdy jsem celou situaci naprosto náhodně zjistil a následně prověřil platby na účtu za poslední rok. Od 25.2.2019 se jedná o částku 8988,- Kč (25.2., 25.5, 25.8., 25.11.).
Zcela jistě jsem v roce 2019 žádné placené VIP členství u této společnosti neobjednával. A jsem přesvědčen, že jsem tak neučinil ani v minulosti. Vyhledal jsem si stránky společnosti, abych zjistil, zda je můj e-mail na stránkách registrován a prohlížeč společnosti můj e-mail vůbec nezná. Na žádost o zaslání hesla webová stránka nereaguje.
Žádnou ze služeb této společnosti jsem minimálně v posledních 3 letech nevyužil, nebyl jsem nikdy ze strany této společnosti kontaktován (e-mail apod.)


Produkt

be2


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků ve výši 8988,- Kč za nevyžádané, nevyužité a nevyužívané služby. Okamžité zrušení případného členství, které jsem nepožadoval a okamžité zrušení registrace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 22:45, před 5 lety

Pokud spotřebitel se společností smlouvu neuzavřel, neexistuje právní důvod, na základě kterého by mohla společnost žádat zaplacení ceny za její služby, které spotřebitelovi ani neposkytla. Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

Spotřebitel taktéž může využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peněžní prostředky zpět. Spotřebitelovi doporučujeme, aby kontaktoval svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2019 13:52, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2019 11:13, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2020 12:43, před 5 lety


Tomáš Jégr

Dobrý den, věc ještě dořešena není. Společnost mě kontaktovala se zasláním přístupového e-mailu, který je nicméně stejný jako ten, který generátor hesel neznal.
V řešení zatím stále pokračuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 09:03, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 19:09, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.